صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 20 بهمن 1394 - 10 : 12

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16075

2847 بازدید


  بيانيه هاي احزاب، گروه ها و تشكل هاي شهرستان كاشان به مناسبت يوم الله 22 بهمن

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ اين پست در ادامه به روز رساني مي شود


 
اين پست در ادامه به روز رساني مي شود 

بيانيه جامعه روحانيت کاشان

جامعه روحانيت كاشان به مناسبت 22 بهمن بيانيه اي صادر كرد كه يك نسخه از آن براي پورتال خبري كاشان، ارسال شده است، متن كامل بيانيه جامعه روحانيت كاشان به شرح ذيل است.
 
 
وَ لا يَطَؤُنَ مَوْطِئاً يَغيظُ الْكُفَّارَ وَ لا يَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلاً إِلاَّ كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ و هيچ گامى كه موجب خشم كافران مى‏شود.
 
 برنمى‏دارند، و ضربه‏اى از دشمن نمى‏خورند، مگر اينكه به خاطر آن، عمل صالحى براى آنها نوشته مى‏شود 22 بهمن ماه يادآور جشن بزرگ ملت ايران است .
 
 جشني که پايان 2500 سال پادشاهي و آغاز حرکتي نو به سوي گسترش عدالت در سراسر جهان را نويد مي داد. ملت ستمديده و درعين حال مومن و شجاع ايران، به رهبري و زعامت مرجع بزرگ تقليد شيعيان جهان حضرت آيت الله العظمي روح الله الموسوي الخميني (قدس سره) بپا خاستند و با نثار خون بهترين مردان و زنان خود در برابر تمام دنياي استکبار قيام کردند و تمام رنج ها و محنتهاي اين حرکت عظيم را از هر جنس و نوعي بود به جان خريدند تا ايراني سرافراز و متکي به خود را ايجاد نمايند و به دنيا نشان دهند که نه در برابر جنگ تسليم مي شويم و نه در برابر تحريم و نه هر شيطنت ديگر.
 
 اينک پس از گذشت 37 سال مبارزه و ايثار، مردم هميشه در صحنه ايران بازهم به مناسبت اين روز بزرگ و به مصداق آيه شريفه سوره مبارکه توبه که فرمود با قدم هايشان کفار را غضبناک مي کنند بپا بر مي خيزند و با حضور در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن ماه، مثل هميشه مقاومت و ايستادگي خود را در برابر کفار به دنيا نشان مي دهند.
 
 جامعه روحانيت کاشان ضمن تشکر از مردم شهيد پرور کاشان به خاطر حضور پرشور در تمامي عرصه هاي دفاع از نظام و انقلاب، از مردم شريف کاشان دعوت مي نمايد تا در اين روز عزيز گامي ديگر در بيعت با مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله امام خامنه اي ( حفظه الله ) بردارند و به شهداي بزرگ اين شهر و ايثار گران دفاع مقدس اعلام نمايند که راهشان ادامه دارد ....

جامعه روحانيت كاشان







بسمه تعالی
بیانیه حزب موتلفه اسلامی کاشان به مناسبت ایام الله 22 بهمن
والفجر و لیال عشر و ...
پیروزی عظیم وشکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357 بدون شک انفجار نور و معجزه الهی بود ، که با نثار خون هزاران شهید و با شعارهای اساسی و استراِتژی همچون شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی که از اعماق قلب میلیونها مرد و زن مومن و تربیت یافته مکتب حسینی ، با هدایت مردی بزرگ از تبار علی (ع) و سلاله پاک رسول خدا(ص) یعنی حضرت روح الله خمینی (ره) به انجام رسید و چشم امید مسلمانان و مستضعفان جهان را روشن ساخت ، ابتکار عمل در همه عرصه های بین المللی ، سیاسی ، فرهنگی و دیپلماتیک در جهان اسلام و جبهه های مقاومت نشان می دهد ، اهداف و افکار امام خمینی (ره) و تداوم آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله) همچنان بانشاط ، سرزنده ، پویا و پر پیام برای امت اسلامی و آنان را به سوی اینده ای روشن هدایت می کند و مردم مسلمان ایران به عنوان پیشگامان نهضت الهی لازم است به عنوان حافظان و مدافعان سنگر بیداری اسلامی با همه وجود از آرمان های بلند امام خمینی (ره) و خلف صالحش حمایت کنند. 
اکنون در آستانه دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم ، این انتخابات به دلیل شرایط  ویژه و ضربه های پی در پی به استکبار جهانی و ایادی داخلی اش می تواند یکی از مهمترین آزمون های الهی فراروی مردم باشد ، امید است با تمام توان با تاکید به رهنمودهای امام امت و مقام معظم رهبری بر جذب حداکثری و دفع حداقلی در انتخابات و با شرکت پرشور و با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیمان و بیعت خودمان را با آرمانهای امام و شهدا و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای تمرین و تجدید کنیم .

20 بهمن 1394 حزب مؤتلفه اسلامي كاشان



پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پیامی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفت و همگان را به حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه دعوت نمود.


بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

بر همه ماست که پاسدار خون شهدا و حافظ نهضت اسلامی بوده و در تداوم راه امام راحل (ره) برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و اقدامات و تلاش های ارزشمند دولت تدبیر و امید، عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا باشیم.

اکنون در سی و هشتمین سالروز به ثمر نشستن رستاخیزی هستیم که ضمن در هم نوردیدن مرزهای جغرافیایی و علاوه بر رساندن پیام رهایی بخش خود به گوش مظلومان و مستضعفان جهان، به مرکز فرماندهی قلوب میلیونها مسلمانی تبدیل شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیباترین نشانه از اسلام راستین در فراسوی قرائت‌های غرب گرایانه از یک سو و جریان های تکفیری و سلفی از سوی دیگر قرار داده و بی شک این مهم، وظیفه ما را به عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است

بی تردید جامعه دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همپای مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار کاشان امسال نیز به مانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

دکتر محمد حسین اعرابی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان


بیانیه بسیج اصناف شهرستان کاشان به مناسبت یوم الله 22 بهمن
مقام معظم رهبری(مدظله):« سال 1394سال دولت و ملّت ، همدلی و همزبانی » انفجار نور و طلوع فجر پيروز ي انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 1357 در شرايط و لحظاتي معجزه آسا ، تاريخ 2500 سال حكومت استبدادي و سلطه ي شاهنشاهي را در هم پيچيد و دوراني باور نكردني از عزم ، اراده ، خودباوري و پيشرفت را فراروي فرزندان انقلاب و نسل عاشورا گشود ، مقطعي كه هر روز آن حيرت جهانيان را برانگيخت و حوادث و رخدادهاي آن كانون توجه ملل آزاده جهان قرار گرفته است .
 
 مردم فهیم انقلابی و ولایت مدار ایران در سی و هفتمین سالگرد جشن آزادی خود از اسارت طاغوت، شادمان و پرشور و عاشقانه به خیابان‌ها آمده و پیمان خود را با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای(مدضله العالی) و شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس تجدید نمودند.
 
این ملت علیرغم پندار باطل دشمنان کوردل، ثابت کرد که همچنان در تبعیت بی چون و چرا از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و محکم و استوار بر ارزش‌های اسلامی برگرفته از مکتب رسول الله (ص) و ائمه اطهار (س) پا فشاری می‌نمایند. هرچند دشمنان ملت با توجه به انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمر همت در ایجاد تفرقه و دل سرد نمودن ملت بزرگوار بسته‌اند اما بسیجیان اصناف شهرستان کاشان همراه با کسبه، بازاریان و عموم ملت آگاه هوشيار و مومن ايران اسلامي، يك‌بار ديگر با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي یوم الله 22بهمن، وبا مشت‌هاي محكم و گره‌ کرده ، خشم و نفرت خود را از استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب صهیونیست و شیوخ آل سعود نشان داده و حماسه‌اي ديگر را رقم خواهیم زد.
 
والسلام بهمن ماه 1394 حوزه مقاومت بسیج اصناف کاشان





بیانیه شورای اسلامی شهر کاشان به مناسبت22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم .
والفجر. ولیال عشر. والشفع والوتر. والیل اذایسر
به نام آن که  نام و یادش مظهر امید و لطف و احسان است.
 
این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است.  ( امام خمینی (ره) )
 
بیانیه شورای اسلامی شهر کاشان به مناسبت یوم ا... 22 بهمن ، عید انقلاب اسلامی) )

سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ياد آور یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشأن ایران اسلامي است که با فرياد رساي خود طنين « استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي » را به گوش همه جهانيان رساندند.

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.            

بی‌شك دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبر گونه معمار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین مجاهدت و جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران در همه حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت ساز این مرز و بوم بوده است.

شورای اسلامی شهر کاشان  ضمن تبریك فرا رسیدن سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی بار ديگر بر حفظ و حراست از مبانی ، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأكيد ورزيده و ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خمينی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)  و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب ، اعلام می‌دارد در کنار مردم مومن،انقلابی و ولایی دارالمومنین کاشان در راه اعتلای ميهن اسلامی از هيـچ تلاشی فروگذار نكرده و با افتخار در كنار سايـر اقشار ملت  در راهپيمايی روز 22 بهمـن حضور خواهیم يافت.
 
روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان





بیانیه بسیج اساتید به مناسبت 22 بهمن

و ذکّرهم بایّام الله انّ فی ذلک لآیات لکلّ صبّار شکور (سوره ابراهیم- آیه 5)

طلوع خورشید انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 با رهبری یگانه دوران امام روح‌الله و بیعت و همراهی ملت شریف ایران با آن بزرگ مرد الهی، برگ زرین و نقطه عطف باشکوهی در تاریخ ایران و اسلام است که توانست افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های مستکبر عالم را آشکار سازد و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان بشناساند.

به اذعان تاریخ، نقطه عزیمت این قیام یکپارچه، تخته‌های سیاه سراهای علم و دانش این سرزمین بود که با گچ روشنگری معلمان و اساتید دانشگاه‌ها رنگ سپید آگاهی به خود گرفت و نسلی را به میدان مبارزه با طاغوت فرستاد که علاوه بر شور پیکار، شعور جهاد را نیز به همراه داشت.

اکنون نیز با گذشت قریب به 37 سال از آن خیزش بزرگ، قشر فرهیختگان جامعه با نقش‌آفرینی پررنگ در مستند پیشرفت و عزت توانسته سیمرغ بلورین «خدمت به میهن اسلامی» را در جشنواره همت‌های بلند، نام خود را به ثبت برساند؛ بسیاری از اهالی اقلیم انصاف معترف‌اند که یکی از عواملی که موجب دستیابی ایران اسلامی به جایگاه‌ رفیع کنونی خود در جهان قدرت‌ها شده، تلاش و زحمت عالمان عاملی است که در سنگر خردورزی پایه‌های استقلال این سرزمین را بنا نهاده و می‌نهند.

به طور یقین همگان دریافتند که آن عنصری که توانسته شیطان بزرگ را در برابر ام‌القرای جهان اسلام در بند تحقیر و تزلزل گرفتار سازد علاوه بر رهبری با صلابت و مدبرانه امام المسلمین و همراهی ملت بزرگ ایران، دستاوردهای علمی و پژوهشی است که به برکت اراده خدشه‌ناپذیر دانشمندان و اساتیدی تحقق یافته که جز عزت ملی خط قرمز دیگری ندارند چنانکه نمونه بارز آن را می‌توان در توانایی فناوری هسته ای، صنایع دفاعی و موشکی و سلول های بنیادی و دیگر عرصه‌ها به وضوح مشاهده کرد.

بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه کاشان، به عنوان یکی از ارکان اصلی عقبه تئوریک جامعه دارالمومنین، با تبریک فرا رسیدن روز تحقق رویای اساتید و فرهیختگان انقلابی و مبارز در به فرجام رساندن قیامی اسلامی و شکر گزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه این نعمت الهی،ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با خلف صالح آن پیر فرزانه، حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای(مدظله العالی) و در همراهی با نماینده معزز ولی فقیه وامام جمعه محترم کاشان حضرت آیت الله نمازی(حفظه الله) از همه اقشار ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی به ویژه اساتید متعهد مراکز علم و دانش، تقاضا دارد با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارند و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم آن اعلام نمایند.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان






بيانيه جامعه ورزش كاشان در يوم الله 22 بهمن

روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان كاشان به نمايندگي از طرف جامعه ورزش شهرستان ضمن گرامي‌داشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، 22 بهمن را تجلي اقتدار و استقامت، وحدت و انسجام و اعلام پايبندي به آرمان هاي بزرگ انقلاب و شهداي ايران اسلامي است.

در بخشي از اين بيانيه آمده است پيروزي انقلاب اسلامي ايران تحت رهبري امام راحل (ره) و در ادامه مسير با رهنمود ها و هدايت حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه اي (مد ظله العالي) ايران اسلامي منشا تحولات تاريخ ساز در منطقه و جهان شده است. فروپاشي مطلق گرايي و برتري امريكا، بيداري اسلامي مردم جهان، نشر فرهنگ استقامت و آزادي خواهي و شهادت از دستاورد هاي درياي خروشاني به نام ايران اسلامي است كه موج هاي برخاسته از آن ،در دل آموزه هاي دين مبين اسلام است.

در سي و هفتمين بهار آزادي مردم انقلابي ايران طعم شيرين پيروزي سال 1357 را بار ديگر در تجربه اي ديگر چشيدند كه اين حلاوت و شيريني در سايه مقاومت و بردباري مردم و هوشياري مقام معظم رهبري حاصل گرديده است. كه يكي از دستاورد آن آزادي از ذلت و سرسپردگي به قدرت هاي شيطاني و در راس آن شيطان بزرگ و صهيونيسم بين الملل است. 

جامعه ورزش شهرستان كاشان در متن يكپارچگي و هم آميختگي مردم انقلابي و ولايت مدار كاشان در حضوري پر شور و گسترده تر از پيش ،در مراسم راهپيمايي جشن بزرگ انقلاب، 22 بهمن ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي با تاكيد بر پايبندي به اصول نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ،خود را در كسب افتخارات ملي و بين المللي براي ميهن اسلامي شريك مي داند و با برشمردن دستاورد هاي جامعه ورزش در سي و هفتمين سال عبور از پل بزرگ پیروزی انقلاب در بهمن 1357 همواره خود را سنگردار سنگر سلامت و مربي پرورش و تربيت سربازان و پهلواناني غيور كه همواره پرچمدار پرچم اقتدار ملت ايران اسلامي هستند مي‌داند و توسعه ورزش و زير ساخت هاي ورزشي را در بين آحاد مردم را از اهداف خود دانسته و برآوردن آن را از حد اقل انتظارات و حق مردمي مي‌داند كه در نهايت ايثار و از جان گذشتگي در حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از هيچ چيز مضايقه نكردند.





بیانیه موسسه فرهنگی شهید تورجی زاده کاشان
 
« بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَالصِّدیقین »
بهمن ، ماه خاطرات مجاهدت های ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ، ماه طلوع خورشید انقلاب خمینی کبیر(ره) است.
دهه فجر که آغاز آن روز دوازدهم بهمن یعنی روز “امام آمد” که به شکوفه پر ثمر و عزت آفرین آن ۲۲ بهمن ختم می شود برای ملت عزیز ایران، ایام غرورانگیزی را به یاد می آورد.
 
در فجر انقلاب اسلامی با اینکه جای شهدا خالی است اما یادشان در دلها باقی و اجرشان در محضر خدایشان جاوید است.
 
تاریخ انقلاب اسلامی به رهبری آن بزرگمرد ربانی چه با شکوه رقم خورد.
 
یک ملت و یک امام با دست خالی اما قلبی پر مهر و ایمان در مقابل طاغوت زمانه که البته از جانب استکبار یعنی آمریکا و اذناب آنان حمایت می شد،پیروز شد.
 
امام رمز پیروزی را اسلامی بودن و وحدت و اتحاد ملت توصیف کردند و ملت قوام و دوام آن را نعمت ولایت فقیه دانستند و علی رغم فتنه ها و دسیسه ها در این اطاعت و بصیرت پایدار ماندند .
 
این معرفت خداگونه و پیوند امام و امت که با رهبری خلف صالح امام یعنی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) ادامه یافت، انقلاب اسلامی را تا کنون از گزند خطرات بزرگی حفظ کرده است.
 
در این ماه و یوم الله تاریخ انقلاب با تبریک سالگرد پیروزی و آن ایام با شکوه به رهبری عزیز و ملت وفادار مخصوصا خانوادهای شهداء و ایثارگران، یادآوری نام امام و شهدای گرانقدر و تشکر از ملت را نیت کرده بودیم، امید است تا رهرو خوبی برای امام و شهدای عزیزمان باشیم.
یازهرا
 
((موسسه فرهنگی شهید تورجی زاده کاشان
اولین و بزرگترین موسسه فرهنگی فعال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان))






















 
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi