صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 20 بهمن 1394 - 14 : 10

نویسنده : پورتال خبری کاشان م . م

کد خبر : 16073

7317 بازدید


  پيام مهم گروههاي اصولگراي شهرستان کاشان

خطاب به مردم شريف شهرستان کاشان و شهرستان آران و بيدگل


 

شماري از گروههاي سياسي فرهنگي مذهبي کاشان با صبغه و گرايش « اصولگرايي » در پيام مهمي ، مردم شهرستان کاشان و شهرستان آران و بيدگل را به هوشياري در برابر تفرقه افکني هاي وسوسه گران فراخواندند .

اين گروههاي اصولگراي شهرستان کاشان در آستانه انتخابات پيش رو ، از مردم و معتمدان اين شهرستان خواستند به منظور کسب آراي حداکثري منتخب کاشان و آران و بيدگل ، نامزدهايي را که اقبال چنداني به پيروزي در انتخابات ندارند ترغيب به کناره گيري کنند .

اين گروهها در اين پيام مشترک ، ضمن اعلام حمايت از اعضاي شوراي اصولگرايان کاشان به عنوان افرادي متدين ، مؤمن ، انقلابي ، از آحاد اصولگرايان دو شهرستان به ويژه نامزدهاي اصولگرا خواسته اند وحدت و انسجام خود را در انتخابات پيش رو حفظ کنند . 

در اين پيام مهم ، تمام کانديداهاي اين دوره از انتخابات به ويژه هواداران و رسانه هاي همسو با آنان به رعايت اخلاق اسلامي و انساني در فعاليت هاي انتخاباتي و تبليغاتي دعوت شده اند .  

متن اين پيام بدين شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم 

وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِينَ تَفَرَّ‌قُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَـئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ؛ آل عمران - 105

مردم فهيم و بصير کاشان و آران و بيدگل ، دلدادگان به مکتب ولايت 

37 سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران مي گذرد و اين انقلاب به فضل خدا با زعامت رهبر کبيرش حضرت امام خميني (ره) و صلابت و هوشياري نايب و خلف برحقش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (دام ظله)، همچنان در حال تجلي در کل دنيا به ويژه در جهان اسلام است.  

مردم عزيز ايران هم به رغم شيطنت هاي هميشگي و خصومت هاي تمام نشدني دشمنان انقلاب ، همچنان با وحدت و انسجام بر عهد استوار و محکم خود با آرمانهاي انقلاب خويش و بيعت مستحکمشان با ولايت ، محکم‌تر از گذشته ايستاده اند و بارها و بارها نشان داده‌اند هيچ تهديد ، تطميع ، تحريم و فتنه اي نمي تواند به انقلابشان و نظام جمهوري اسلامي برآمده از آن انقلاب ، خللي وارد نموده و در پيوند ناگسستني شان با ولايت تزلزلي ايجاد نمايد . 

مردم انقلابي ايران به خوبي مي دانند که امروز ، قدرت ظاهري و پوشالي نظامي يا سياسي مستکبران براي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ، خطر نيستند ؛ در شرايط فعلي ، خطر ؛ عوامل نفوذي و پروژه نفوذ دشمن است که ان شاالله مردم بصير و هميشه در صحنه با حفظ و تقويت وحدت ، خواهند توانست پروژه « نفوذ دشمنان در ارکان نظام جمهوري اسلامي » را شناسايي و حرکت هاي ايذايي بدخواهان کشور و نظام اسلامي را خنثي کنند . 

با اين حال آگاهي بخشي ، مي تواند ضريب آسيب پذيري در صفوف منسجم مردم را بکاهد و گروهها و مردم متديّن و انقلابي با برخي يادآوري‌ها مي توانند به شکل مناسب و بهنگام در برابر ترفندها و فتنه هاي احتمالي بايستند و مثل هميشه نقشه ها و برنامه ريزي هاي شوم دشمنان و مزدوران آنها را نقش بر آب کنند . 

بر همين اساس « گروههاي اصولگراي شهرستان کاشان » در آستانه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و در پيش رو بودن دو انتخابات مهم و تعيين کننده مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي ، به نوبه خود نکات مهمي را براي يادآوري به اطلاع شهروندان عزيز دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل مي رسانند .

 1- در وهله اول ، مردم شريف دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل را به همدلي ، مودت و انس و الفت با هم فرا مي خوانيم. بي ترديد هوشمندي و درک و بينش صحيح از برخي ترفندهاي تبليغاتي در آستانه انتخابات ، از ايجاد دو دستگي هاي کاذب مدنظر تفرقه افکنان جلوگيري خواهد کرد ؛ مبادا افراد يا گروه هايي در اين روزهاي حساس، خواسته يا ناخواسته در زمين برخي جاهلان ، وسوسه گران و خناسان بازي کنند و شهرستان و بخش و محله خود را ملاک و معيار نامزد اصلح بدانند.

 2- جايگاه راهبردي دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل در اقتصاد و صنعت ، فرهنگ و هنر ، علم و دانش و ديگر حوزه ها بر هيچ يک از مسئولان کشور پوشيده نيست و اگر منتخب اين دو شهرستان ، فارغ از هر گرايش سياسي با آراي چشمگيري به خانه ملت راه يابد ، خواهد توانست با پشتوانه محکمتري از حق موکلانش در اين حوزه انتخابيه براي جذب اعتبارات ملي و استاني دفاع نموده و نيز حقوق مردم منطقه را استيفا کند. 

ضمن اينکه منتخب مردم با ميزان آراي قابل توجه ، قدرت و نفوذ کلام بيشتري در همگرايي ها و همدلي هاي مردم منطقه خواهد داشت. بر همين اساس بايد گفت هر چه تعداد نامزدهاي اين حوزه انتخابيه در رقابت هاي انتخابات مجلس بيشتر باشد، موجب شکنندگي آراي منتخب مردم خواهد شد.  

بنابراين ضروري است مردم دلسوز و معتمدان عزيز اين دو شهرستان ، نامزدهاي محترمي را که اقبال چنداني در راهيابي به مجلس ندارند ، از ادامه رقابت منصرف و آنها را براي کناره گيري ترغيب و تشويق کنند تا ان شاالله هر نامزد مقبولي ، منتخب مردم اين دو شهرستان شد با آراي قابل توجه، بتواند عهده دار نمايندگي مردم اين حوزه انتخابيه شود .

 3- توجه مردم بصير دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل را به تأکيدات امسال رهبر معظم انقلاب اسلامي در آستانه انتخابات پيش رو جلب مي کنيم که معظم له اخيراً در دو سخنراني ، بر اعتماد به نامهايي که از سوي افراد متدين، مؤمن، انقلابي و در خط امام معرفي مي شود، صحه گذاشتند و آن را راهي براي شناخت نامزدهاي اصلح دانستند.

ما « گروههاي اصولگراي شهرستان کاشان » به تبعيت از رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب و با توجه به اعتمادي که حضرت آيت الله نمازي، نماينده رهبري در کاشان به شوراي اصولگرايان کاشان دارند ، « اعضاي شوراي اصولگرايان کاشان » را افرادي مؤمن، متدين و انقلابي و در خط امام و رهبري مي دانيم و همگان را به اعتماد به نامهايي که از سوي اين گروه و گروههاي ديگري همچون ائتلاف اصولگرايان کشور، جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز تهران براي انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي مطرح مي شود، فرا مي خوانيم.

4- همه کانديداهاي محترم به ويژه هواداران و رسانه هاي همسو با آنان را به رعايت اخلاق اسلامي و انساني در فعاليت هاي انتخاباتي و تبليغاتي دعوت مي کنيم.  

نامزدهاي محترمي که عزمشان را جزم کرده اند در رقابت هاي انتخاباتي حضور يابند و با نامزدهاي ديگر رقابت کنند، بايد در نظر داشته باشند که صلاحيت رقبايشان در شوراي محترم نگهبان تاييد شده است. پس نبايد براي خودنمايي و جلب افکار عمومي و جذب آرا ، به شکل غيرشرعي ، غيراخلاقي و غيرقانوني با دستاويز قراردادن برخي مسائل تفرقه انگيز ، با جدل و خصومت ، طعنه و تمسخر ، غيبت و تهمت ، تحقير و بدگماني ؛ فضاي سالم انتخاباتي را آلوده و مسموم نمايند و با بي اخلاقي عليه رقباي خود موضع بگيرند يا با انجام مصاحبه هاي بغض آلود و نسنجيده و هتک حرمت اشخاص محترم و گروههاي شناخته شده ، خاطرِ عزيز مردم شريف و ولاييِ اين دو شهرستان را مکدر نمايند . 

نامزدهاي محترم ، اطمينان داشته باشند که کسي با تخريب و تخطئه ديگران نمي تواند در دل مردم جاي گرفته و قلوب پاک و مؤمن را به سمت خود جذب کند. پس قول و فعل و تبليغات نامزدهاي محترم بايد به گونه اي باشد که در روزها ، ماهها و حتي سال هاي پس از انتخابات، از آنان و مرام و مسلکشان به نيکي ياد شود .

 5- وحدت، يکي از نخستين مطالبات بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي از نخستين روزهاي نهضت بوده است که همواره از سوي خلف بر حق ايشان، رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز مورد تاکيد قرار گرفته است . 

تَواتُرِ توصيه به وحدت به صورت عام و نيز انتظار وحدتِ کساني که به اصول انقلاب اسلامي بيش از ديگران وفادارند، به صورت خاص، به يکي از پايه هاي اصولگرايي تبديل شده است. از اين رو در شرايطي که کشور در آستانه دو آزمون بزرگ است و رهبر معظم انقلاب، خطر « نفوذ در ارکان نظام » را هشدار داده اند، وحدت اصولگرايان اهميتي دو چندان دارد . 

وحدت اصولگرايان مي تواند مايه آرامش اخلاقي و رواني در انتخابات و ياريگر انتخاب درست مردم ولايتمدار دو شهرستان کاشان و آران و بيدگل باشد ، ضمن آن که مي تواند اختلافات مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامي را خنثي کند .  

بنابراين ؛ « گروههاي اصولگراي شهرستان کاشان » ، نامزدهاي محترم اين جبهه را به تعامل سازنده و پايبندي به اخلاق و ضوابط انتخاباتي توصيه مي کنند و به منظور خلقِ حماسه اي پرشور با مشارکت گسترده مردمي، از همه آنان مي خواهند با حرکت در چارچوب قانون و سرلوحه قراردادن بيانات حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و با رجوع به رهنمودهاي ارزشمند حضرت آيت الله نمازي، در خلق اين حماسه سياسي، نقش خود را به درستي ايفا نمايند.

والسلام ؛ گروههاي اصولگراي شهرستان کاشان ؛ 19 بهمن 1394 

جامعه اسلامی مهندسین ، جامعه القرآن کریم کاشان ، جبهه رهپویان انقلاب اسلامی ، جلسه یازهرا ،‌جلسه يالثارات ، حزب مؤتلفه آسلامی ،  دارالقرآن کریم حضرت مسلم (ع) ، عاشوراییان کاشان ، عشاق الحسن کاشان ،‌ کانون امام خامنه ای ، کانون انتظار ، کانون فرهنگی مسلم ابن عقیل (ع) ، مجمع فرهنگی الغدیر ، محفل انس با شهدا ،  ، مؤسسه خادمین امام رضا (ع) ، مؤسسه راه روشن  ، مؤسسه فرهنگی مروه شربینی ،‌ مؤسسه قرآنی ریحانه ، مؤسسه مهد قرآن کریم کاشان ، موکب اباالحسن علی ابن محمد الباقر (ع) ، نهاد قرآن کریم کاشان ، هیئت امامین عسکریین (ع) ، یاوران حضرت مهدی (عج) 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi