صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 11 شهریور 1399 - 24 : 12

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 24135

7442 بازدید


  پزشک متخصص در منزل

خدمت پزشک متخصص در منزل از جمله خدمات قابل ارائه در منزل میباشد که برای درمان طیف گسترده-ای از بیماریها و بررسی بسیاری از علائم بالینی مورد استفاده قرار میگیرد


 
با گذر زمان و پیشرفت بشر در عرصه های مختلف در زندگی، رشد بیماری و بوجود آمدن بیماریهای جدید نیز سرعت قابل توجهی به خود گرفته است. در چنین شرایطی احساس نیاز به حضور پزشک در جامعه افزایش پیدا خواهد کرد. پزشکان و متخصصان مبارزه با بیماری را برای بیماران آسان نموده و در هر شرایطی در کنار بیمار خواهند بود. خدمت پزشک در منزل یکی از پرطرفدارترین خدمات درمانی قابل ارائه در منزل میباشد. این خدمات که توسط موسسات و مجموعههای خدمات درمانی انجام میشود، در دو بخش عمومی و تخصصی ارائه میگردد.

خدمت پزشک متخصص در منزل از جمله خدمات قابل ارائه در منزل میباشد که برای درمان طیف گسترده-ای از بیماریها و بررسی بسیاری از علائم بالینی مورد استفاده قرار میگیرد. پزشک متخصص در تمام مراحل بهبود بیماری در کنار بیمار خواهد بود و بر بهبودب وی نظارت خواهد کرد. قابلیت اعزام پزشکان به منزل در تمامی تخصصها وجود دارد. علت اصلی استفاده از خدمات پزشک متخصص در منزل عدم توانایی بیمار برای حضور در مراکز درمانی میباشد. کهولت سن، پیشرفته شدن بیماری و ناتوانیهای جسمی از دلایل این ناتوانیها میباشند.

استفاه از خدمات متنوع پزشک متخصص در منزل به کمک و راهنمایی مجموعههای ارائه کنندهی خدمات درمانی و پرستاری میسر خواهد بود. امروزه با افزایش تعداد موسسات خدمات درمانی، انتخاب مجموعهی قوی و متخصص کار دشواری میباشد. مجموعهی هوم کا یکی از پرسابقهترین و قویترین موسسات ارائه کنندهی خدمات درمانی میباشد که خدمت پزشک متخصص در منزل یکی از انواع خدمات موجود در بستهی خدمات گستردهی این موسسه میباشد. علاوه بر این، در صورت نیاز، امکان انجام خدماتی مانند پانسمان در منزل و درمان زخم در منزل نیز مهیا میباشد.

 
خدمات پزشک متخصص در منزل
استفاده و نوع بهرهگیری از خدمات پزشک متخصص در منزل محدودیت خاصی ندارد و فرد بیمار بر اساس نوع بیماری و میزان پیشرفت آن، میتواند از خدمات پزشک استفاده کند. در زیر به صورت خلاصه خدمات مختلف قابل ارائه توسط پزشک متخصص در منزل آورده شده اند.

بررسی حال عمومی بیمار: بررسیهای منظم پزشکی یکی از راههای مناسب برای اطمینان از سلامتی میباشد. این بررسیها میتواند به صورت بالینی یا انجام آزمایش باشد که در هر صورت پزشک متخصص در منزل کمک فراوانی به این موضوع خواهد کرد.

مراقبتهای تخصصی از بیماران: مراقبت دیابتی برای افراد مبتلا به دیابت، مراقبت ارتوپدی، مراقبت و بررسی وضعیت بیماران مبتلا به بیماریهای صعبالعلاج و مراقبت از بیماران قلبی از جمله مراقبتها و درمانهای تخصصی میباشند که پزشک متخصص در منزل توانایی انجام آنها را دارد.

پزشکان متخصص تیم پزشکی مجموعهی درمانی هوم کا، خدمات پزشک متخصص در منزل را در بالاترین کیفیت ممکن انجام داده و روند بهبود بیمار و کاهش علائم بیماری را سرعت میبخشند. متخصصان تیم هوم کا پس از عبور از فیلترهای خاص علمی و عملی به استخدام این مجموعه درآمدهاند و قابلیت انجام تمام مسئولیتها برای بهبود بیمار را دارند.
 
مراحل استفاده از خدمات پزشک متخصص در منزل
به منظور استفاده از خدمات درمانی در منزل، نزدیکان بیمار ابتدا مرکز ارائه کنندهی خدمات را شناسایی می-کنند. پازامترهای متفاوتی در این انتخاب تاثیرگذار خواهند بود که تخصص و سابقهی کاری مجموعه یکی از این پارامترها میباشد. پس از انتخاب مجموعه، نیاز به تماس تلفنی یا مراجعهی حضوری به منظور ارائهی مشخصات بیمار و مشکلات او است. کارشناسان مجموعه با دریافت اطلاعات کلیدی درمورد وضعیت بیمار، کمک و راهنمایی مرتبط را انجام خواهند داد.

یکی از این مجموعههای با سابقه و شاخص، مجموعهی خدمات درمانی هوم کا میباشد. کارشناسان این مجموعه به صورت شبانهروزی پاسخگوی سوالات و نیازهای بیماران و خانوادهی ایشان خواهند بود و مطابق با خدمت اراذه شده، نتایج را از خانوادهی بیمار دریافت میکنند.

 
انواع پزشک متخصص در منزل
همانگونه که گفته شد، زمینههای بسیار متنوعی برای گرفتن تخصص برای پزشکان وجود دارند. پزشکانی که در رشتهی پزشکی عمومی فارغالتحصیل میشوند در صوذت علاقه در هرکدام از این زمینهها قابلیت ادامه تحصیل برای کسب تخصص را دارند. بنابراین، پزشک متخصص در منزل نیز در زمینههای متفاوت و تخصص-های گوناگون قابل استفاده میباشد که فرد بیمار با توجه به بیماری خود یکی از تخصصها را برای استفاده از خدمات پزشک متخصص در منزل انتخاب خواهد کرد. تعدادی از این تخصصها عبارتند از:
-           پزشک متخصص داخلی
-           پزشک متخصص مغز و اعصاب
-           پزشک متخصص ارتوپد
-           پزشک متخصص گوارش
-           پزشک متخصص اطفال
-           پزشک متخصص چشم
-           پزشک متخصص گوش، حلق و بینی
-           پزشک متخصص پوست و مو
موارد ذکر شده بخش کوچکی از انواع تخصص میباشند که در تمام زمینهها امکان بهرهمندی از خدمات پزشک متخصص در منزل وجود دارد. هر بیماری و در هر سنی، با توجه به مشکل خود و بیماریای که به آن مبتلا شده است، پزشک متخصص مورد نیاز را انتخاب میکند تا از خدمات پزشک متخصص در منزل در آن زمینه، استفاده کند.

زمانی که فرد به هر دلیلی در شرایط پیشرفتهی یک بیماری قرار بگیرد، احتمال نیاز به چند متخصص در زمینههای متفاوت بالا میرود.

با استفاده از خدمت پزشک متخصص در منزل  مجموعهی هوم کا، امکان حضور پزشک متخصص در منزل فراهم شده و دیگر نیازی به طی مسافتهای طولانی برای انجام خدمات پزشکی نیست. مجموعهی هوم کا تمام خدمات درمانی را به واسطهی حضور پزشک متخصص در منزل به بیماران عزیز ارائه خواهد داد.
 
هزینه پزشک متخصص در منزل
توجه به این نکته اهمیت زیادی دارد که درصورت حضور پزشک در منزل، بسیاری از سختیهای رفت و آمد به مراکز درمانی از میان برداشته خواهد شد. به همین دلیل حضور پزشک متخصص در منزل هزینههای رفت و آمد و سختیهای مربوز به آن را از روی دوش بیمار و همراهان وی برداشته خواهد شد. هزینهی پزشک در منزل شامل هزینهی ویزیت بیمار وانجام خدمات مربوطه میباشد. علاوه بر مزیتهای بیان شده، در شرایط کنونی و ظهور بیماری کرونا، حضور در مراکز درمانی و بیمارستان به هیچ عنوان توصیه نمیشود. حضور پزشک متخصص در منزل از حضور بیماران در معرض خطر در محیطهای آلوده جلوگیری به عمل میآورد.
انتخاب مجموعهی خدمات درمانی هوم کا به عنوان یکی از بهترین مجموعههای ارائه دهندهی خدمات درمانی، راه را برای بهرهگیری از خدمات منحصربفرد پزشک متخصص در منزل هموار میسازد. خدمات با کیفیت تضمین شده، به صورت تخصصی به بیمار ارائه شده و پس از مدتی بهبودی و رضایت بیمار قابل مشاهده خواهد بود.
 
مزایای پزشک متخصص در منزل
خدمات درمانی در منزل جایگزین بسیار مناسبی برای درمان حضوری در مراکز درمانی میباشد. بیماران و همراهان وی بهجای گذراندن وقت بسیار در مراکز درمانی، با هماهنگی با مجموعهی خدمات درمانی، از خدمات متمایز در منزل و به دور از مراکز آلوده استفاده خواهند کرد. پزشک متخصص در منزل تنها یکی از دهها خدمت عمومی و تخصصی قابل ارائه توسط مجموعهی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا میباشد. انجام خدمات درمانی در منزل، علاوه بر جلوگیری از حضور بیماران در صفهای طویل مطبها و درمانگاهها، سبب افزایش روحیه و شادابی بیمار به دلیل حضور در منزل خود میگردد. حضور پزشک متخصص در منزل بهبود بیماری را با سرعت بالاتری نسبت حضور در به مراکز درمانی و بستری شدن بیمار در آن پیش میبرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، پزشک متخصص در منزل با حضور در منزل بیمار فرصت بیشتری برای ویزیت بیمار و ارائهی راهکارهای درمانی به وی خواهد داشت. پزشک در این شرایط تمرکز بالاتری نسبت به درمانگاه دارد. تعداد بالای بیمار در مراکز درمانی سبب کاهش تمرکز پزشک متخصص میشود.

کارشناسان مجموعهی هوم کا تمام بیماریها را میشناسند و در جریان تخصصهای مورد نیاز برای درمان بیماری هستند. پس مناسبترین پزشک متخصص در منزل را به شما معرفی کرده و مقدمات شروع پروتکل-های درمانی در منزل را فراهم میآورند.

 
نکات استفاده از پزشک متخصص در منزل
برای بهرهگیری هرچه بهتر از خدمات پزشک متخصص در منزل، نیاز است تا در ابتدا مجموعهی مناسبی برای استفاده از خدمات درمانی انتخاب کنید. مجموعهی خدماتی درمانی هوم کا با تکیه بر دانش فنی و استفاده از بهترین متخصصان در زمینههای مختلف، توانایی ارائهی بسیاری از خدمات درمانی و آزمایشگاهی در منزل را برای طیف وسیعی از بیماریها دارد. افرادی که متقاضی دریافت خدمات درمانی و به ویژه خدمت پزشک متخصص در منزل میباشند، نیاز است که به نکات زیر توجه فرمایند:
-           ارائهی مشخصات کامل بیماران به کارشناسان مجموعه
-           سوابق بیماری فرد بیمار از ابتدا تا کنون
-           معرفی داروهای مورد استفادهی بیمار به پزشک متخصص در منزل
-           نحوهی تغییرات علائم بیماری در فرد بیمار

موارد مذکور از مهمترین اطلاعاتی میباشد که خانوادهی فرد بیمار میبایست در شروع استفاده از خدمات پزشک متخصص در منزل، به پزشک متخصص اطلاع دهند.
کارشناسان مجموعهی هوم کا با تکیه بر اطلاعت دریافتی از همراه بیمار، بهترین پزشک مناسب برای بیمار را به او معرفی کرده و ترتیب شروع درمان بیمار در منزل را فراهم میآوردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi