صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

یک‌شنبه 9 خرداد 1395 - 25 : 4

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16882

9248 بازدید


  گپ و گفت مفصل و خواندني پورتال خبري كاشان با حامد صفري + عكس

*اختصاصي پورتال خبري كاشان/ سال 72 فرش محتشم با هواپيما اما سال 95 با ميني بوس ون مسافرت مي كنيم / از متولد شدنم دركاشان پشيمان مي شوم/ دركاشان مربي فوتسال وجود ندارد/ حداد شناسنامه فوتسال‌كاشان است/ چرا مدير لايقي مانند حسين فتاح بايد كنار گود باشند/ امروز بعد از 6 سال، سكوت خود را شكستم


 
پورتال خبري كاشان: حامد صفري بازيكن تكنيكي كاشاني تيم فوتسال ارژن شيراز كه در فصل جاري عنوان قهرماني ليگ دسته اول فوتسال كشور را با اقتدار كسب كرد و به ليگ برتر فوتسال كشور صعود كرد سومين بازيكن كاشاني است كه بعد از مسعود حداد كه با تيم فوتسال فيروز صفّه اصفهان به ليگ برتر صعود كرد  و عمران سرانجام كه با تيم فرش آرا مشهد در ليگ برتر بازي كرد اين افتخار را خواهد داشت كه در ليگ برتر فوتسال كشور با تيم ارژن شيراز به ميدان برود.


قهرماني تيم ارژن شيراز و صعود اين تيم به ليگ برتر در حالي رقم خورد كه تيم فوتسال شهروند نماينده كاشان نيز در ليگ يك و در گروهي بود تيم ارژن شيراز  حضور داشت و نماينده كاشان در اولين بازي خود در ليگ دسته يك مقابل ارژن شيراز در كاشان با نتيجه 2 بر صفر شكست خورد ؛ در اين ديدار گل اول ارژن شيراز را حامد صفري در دقيقه 10 نيمه اول به ثمر رسانيد و گل دوم را از فخري در ثانيه هاي پاياني نيمه اول درون دروازه شهروند كاشان جاي دادند و نماينده كاشان با همين دو گل اولين بازي خود را در خانه به ارژن واگذار كرد و در پايان مسابقات هم در انتهاي جدول قرارگرفت و به دسته دوم سقوط كرد اما ارژن با اقتدار قهرمان شد و با حامد صفري به ليگ برتر صعود كرد.
 
همه فكر كردن بعد از گلي كه به كاشان زدم به خاطر گل خوشحالي نكردم
اين مقدمه را گفتيم تا از حامد سؤوال كنيم لحظه اي كه دروازه تيم شهروند كاشان را باز كرد  چرا خوشحالي نكرد و در آن موقع چه احساسي داشت؟ حامد صفري در جواب اين سؤوال گفت: همه فكر كردن بعد از گلي كه به كاشان زدم به خاطر گل خوشحالي نكردم ، اما خوشحالي نكردن من به خاطر اين بود كه بعد از گل تمامي سختي هايي كه اين چند سال چه در كاشان و چه در شيراز كشيدم جلو چشم رژه مي رفتند.
 
 حامد صفري در رابطه با دلايل فراواني كه باعث موفقيت و قهرماني تيم ارژن شيراز و صعود اين تيم به ليگ برتر شد گفت، در مرحله گروهي مسابقات ليگ يك كشور بدون  اينكه شكستي در پرونده تيم به ثبت برسد با اقتدار تمام به مرحله پلي آف صعود كرديم و در پلي آف هم توانستيم با كسب 11 امتياز به مقام قهرماني برسيم و جواز حضور به ليگ برتر را كسب كنيم.

 
رمز موفقيت تيم ارژن شيراز يكدلي و رفاقت بود
حامد صفري با اشاره به اينكه رمز موفقيت تيم ارژن شيراز يكدلي و رفاقت بين تمام همه اعضاي تيم از مديريت گرفته تا تك تك بازيكنان دانست وگفت: وجود مهندس كريمي مديرباشگاه شخصيتي بي نهايت سالم و مهربان و كادري فني و شايسته كه من طي مدت 2 سال خيلي چيزها از آنها يادگرفتم  و سرمربي تيم حميدرضا كمالي كه يك رفيق و دوست خوب برايم بود ومربي بدنساز تيم علي آقاي لطفي كه مثل يك بزرگ خاندان بزرگي مي كردند و پا به پاي بچه ها سختي كشيد و مربي تيم ناصرخان نعمتي كه از كاپيتان هاي سابق تيم ارژن هستند و سرپرست تيم جناب غلامزاده كه واقعا لياقت واژه سرپرست تيم را دارد و همچنين مديرعامل تيم جناب امامي فر كه قبل هربازي با صحبت هايش انگيزه بچه ها را چندين برابر مي كرد و تداركات تيم جناب تمدن كه واقعا زحمتكش و دوست داشتني است و دكتر تيم جناب رنجبر و بزرگاني چون اميد ابراري  كه جزو نخبه هاي دروازه باني فوتسال جهان هستند، آقا رضاي جوانبخت سلطان اخلاق، مرتضي خان كشاورز، محمد آقاي بيضايي نژاد آقاي گل ليگ يك، بابك جان سهرابي، مراديان و علي ابوترابي عزيز باعث شد تا تيم يكدست و يك دل و هماهنگ ارژن شيراز سكوي قهرماني ليگ يك را فتح و با شايستگي به ليگ برتر صعود كند.
 
بازيكن كاشاني تيم ارژن شيراز همچنين بازيكناني چون سلمان عزيزي و فريد شباني دوست داشتني و وجود جوان هايي چون مصطفي رحماني، مصطفي فخري كه چندين بار به اردوي تيم ملي اميد دعوت شدند و جزو آينده داران فوتسال كشور هستند، حميد قهرماني و بعد از اميد ابراري حميد داريوش عزيزكه يكي از بهترين دروازه بان هاي ايران و اسطوره معرفت است همه و همه دست به دست هم دادند تا تيمي منسجم و همدل را به وجود بيايد.
 
حامد صفري گفت: يك عامل مهمتر ديگر نيز در موفقيت تيم نقش داشت و آن وجود مردم خونگرم شيراز كه خيلي در اين دوسال به ما محبت داشتند به ويژه هواداران با فرهنگ تيم كه در طول فصل ما را تنها نگذاشتند.
 
بازيكن تكنيكي و جوان كاشاني تيم ارژن شيراز در ادامه از عدم موفقيت تيم شهروند كاشان در ليك يك و سقوط اين تيم ليگ 2 ابراز تأسف كرد  اما در عين حال اظهار اميدواري كرد روزهاي خوب فوتسال كاشان دوباره تكرار شود و خصومت هاي شخصي كنار گذاشته شود و به فكر يكديگر و فوتسال كاشان باشند.
 
در فوتسال كاشان هيچ وقت دنبال تغيير نبوده و نيستيم
حامد صفري با تأكيد بر اينكه در فوتسال كاشان هيچ وقت دنبال تغيير نبوده و نيستيم گفت: بعد از موفقيت تيم ارژن شيراز در ليگ يك و صعود اين تيم به ليگ برتر يك نفر در مجموعه ورزش كاشان علت موفقيت شيرازي ها را نپرسيد تا از ان به عنوان الگو در كاشان براي موفقيت فوتسال كاشان  استفاده كنند.
 
وي با اشاره به اينكه شهر ما بيست سال قبل داشته هايي را در تيم هاي بزرگسالان داشت كه امروز حسرت آن را مي خورد و متأسفانه هر چقدر جلوتر مي رويم به جاي پيشرفت، پسرفت داريم و حسرت گذشته را مي خوريم.
 
سال 72 فرش محتشم با هواپيما اما سال 95 با ميني بوس ون مسافرت مي كنيم
به گفته وي، سال 72  فرش محتشم كاشان با هواپيما مسافرت مي كرده است اما امروز در سال 95  تيم هاي ورزشي با ميني بوس ون مسافرت مي كنند.
 
حامد صفري گفت: در دهه 70 و 80  شهرستان كاشان تيم سربازگير‹‹ تيپ›› داشت تاجوانان كاشاني  بتوانند فوتبال خودشان را ادامه دهند اما امروز بازيكن در شهر ما تا جوان است همه جوره هوايش رو دارند اما وقتي به سن خدمت سربازي مي رسد ديگه فوتبالش تمام است.
 
وي افزود:  چرا شهرستان كاشان با وجود اين همه شركت بزرگ صنعتي در كاشان وضعيت مالي تيم ها آنقدر خراب است كه بازيكن بايد چندين شغل داشته باشد و اولويت اول او كار باشد و اولويت آخرش فوتبال  باشد.
 
به گفته وي، چرا امكانات را براي نوابغي چون محمد هاشمي خواه، وحيد نجفيان، محمد مداحي و... فراهم نمي كنيم كه دغدغه اي به غير از فوتسال نداشته باشند.

 
طي دو سالي كه شيراز بودم فقط آقاي نعمت اللهي دوبار تماس گرفت
حامد صفري جواب همه اين سؤوال ها را نداشتن مديريت در ورزش كاشان عنوان كرد و گفت: امروز مديري كه به غير از اينكه به فكر خودش باشد به فكر بقيه هم باشد در ورزش كاشان نداريم و به يكي از عواملي كه كه هيچ اسپانسري بيش از يك سال دوام نمي آورد همين موضوع است چرا كه با آمدن چنين مديري پول براي همه چيز خرج مي كند غير از  فوتسال!!!
 
بازيكن جوان كاشاني تيم ارژن شيراز يادآورشد: طي دو سالي كه شيراز بودم فقط دوبار از طرف آقاي نعمت اللهي آن هم براي گرفتن عكس و استفاده از آن در وبلاگ هيئت فوتبال با من تماس گرفته شد.
 
با ديدن اين همه تفاوت بين مسؤولين كاشان و شيراز از متولد شدنم دركاشان پشيمان مي شوم
 صفري گفت: من متأسفم براي  مسؤولين شهري كه  بعد از قهرماني در ليگ يك و صعود به ليگ برتر حتي يك تماس با من كه من تنها فوتباليست كاشاني شاغل در بيرون كاشان هستم تماس گرفته نشد كه يك تبريك خشك و خالي بگويند و اين در حالي است كه مسؤولين شيرازي به بازيكنان تيم ارژن خيلي اهميت مي دهند و من با ديدن اين همه تفاوت بين مسؤولين كاشان و شيراز از اينكه در كاشان متولد شده ام احساس خوشايندي ندارم.  
 
وي افزود: شايد اگر من متولد يكي از كلان هاي شهرهاي تهران، اصفهان، مشهد و يا شيراز بودم خيلي زودتر از اين ها به  موفقيت مي رسيدم اما من در شهري متولد و رشد كردم كه تنها خودم بودم و سعي كردم تا آنجايي كه مي شود حرفه اي زندگي كنم و دور خيلي از كارها را خط بكشم اما وقتي يكي از شهركاشان بيرون مي رود انتظارش از همه بيشتر مي شود.
 
صراحت مي گويم در شهر ما كاشان مربي فوتسال اصلا وجود ندارد
بازيكن جوان و تكنيكي فوتسال كاشان  گفت: من نمي دانم مسؤول كميته فوتسال كاشان چه كسي است اما متأسفم براي شما و مسؤوليني كه با كارهايشان باعث دلسردي من مي شوند و من با صراحت مي گويم در شهر ما كاشان مربي فوتسال اصلا وجود ندارد و بازيكنان فوتسال كاشان به تعداد انگشتان دست هم نمي رسند.
 
حامد صفري در ادامه با اشاره به اينكه من فوتبال را از فوتسال جدا كردم و روزي كه به فوتسال آمدم  ديگر حتي پا روي زمين چمن فوتبال نگذاشتم، گفت: به همين دليل دوست ندارم كساني كه سر رشته اي از فوتسال ندارند در اين رشته دخالت كنند.
 
وي با انتقاد شديد از تخريب مسعود حداد اسطوره فوتسال كاشان كه فوتسال كاشان مديون زحمات او است گفت: در تيم ارژن شيراز و شهرهاي ديگر جايگاه اسطوره ها و كاپيتان تيم از همه بالاتر است اما در شهر ما به دنبال نابود كردن اسطوره ها هستند.

 
حداد شناسنامه فوتسال‌كاشان است
بازيكن كاشاني تيم ليگ برتري ارژن شيراز از مسعود حداد اسطوره فوتسال كاشان به عنوان شناسنامه فوتسال كاشان نام برد و افزود: من به عنوان يك بازيكن فوتسال، در مقابل  هركس كه قصد داشته باشد با جامعه فوتسال بدرفتاري كند خواهم ايستاد.
 
حامد صفري گفت: تا كي بايد گوش به فرمان افراد نالايق و خودخواهي كه به هر قيمتي قصد دارند ديگران را پايين بكشند تا خود را بالا بكشند باشيم و چشم خود روي حقايق ببنديم تا به منافع خود برسيم.
 
وي افزود: هميشه گفتم دو انسان قوي علاوه بر اينكه خودشان را بالا مي برند، كمك مي كنند تا بقيه هم بالا بيايند، اما انسان ضعيف بر عكس انسان قوي  براي بالا كشيدن خودش ديگران را پايين مي كشد تا خودشان بالا بروند.
 
حامد صفري با اشاره به اينكه افرادي مانند منصوري شاد چندين ساله با هزينه شخصي تيم داري مي كند و امروز نيز تيم جوانان را تأسيس كرده است و از مسعود حداد به عنوان سرمربي استفاده مي كند، گفت: من از همه خواهش مي كنم همه جوره كمك اش كنيد و مطمئن باشيد من براي موفقيت اين شخصيت هركاري كه در توانم  باشد انجام  خواهم داد و نخواهم گذاشت چوب لاي چرخ او بگذارند.
 
چرا مدير لايقي مانند حسين فتاح بايد كنار گود باشند
وي در ادامه، با اشاره به اينكه در شهر ما كاشان انگار قانون شده هر كس اسپانسر و مالك يك باشگاه شد بايد مديرعامل هم باشد گفت: چرا نمي خواهيم  بعد از اين همه تغييركنيم، چرا نسل سوزي مي كنيم، چرا مدير لايقي مانند حسين فتاح بايد كنار گود باشند و افرادي كه هنوز نمي دانند فوتسال چند نفره است سكان دار فوتسال كاشان باشند.
 
به گفته وي، سال 89  بني هاشم و مرادي تيم جواناني را تأسيس كردند كه اگر درست رفتار مي شد و با برنامه كار مي شد بازيكنان نسل آن روز، امروز جزو مدعيان ليگ كشور بودند، چرا كه بازيكنان فوتسال كاشان به لحاظ استعداد از خيلي شهرهاي مدعي در فوتسال كشور يك سر و گردن بالاتر هستند اما به دليل اينكه مديريت و سازماندهي مناسبي نيست و هركس منافع خودش مد نظرش است، باعث نابودي استعدادي فوتسال و فوتسال كاشان مي شود.
 
امروز بعد از 6 سال، سكوت خود را شكستم
بازيكن كاشاني تيم ليگ برتري ارژن شيراز در ادامه خاطرنشان كرد: من امروز بعد از 6 سال، سكوت خود را شكستم، 6 سالي كه خيلي ها همه كاري كردن تا حامد صفري رو نابود كنند اما من خدايي را دارم كه اين افراد پيش خداي من عددي نيستند چرا كه عزت و ذلت دست خدا است.
 
حامد صفري در عين حال گفت ، من خوشحالم از اينكه در پايان سخنانم نبايد از افراد زيادي تشكركنم چرا كه من هميشه متكي به خودم بودم و افرادي كه براي من زحمت كشيده اند زياد نيستند،  اما از خانواده خوبم كه من را با همه مشكلات تحمل كردند و از آقاي مسعود حداد، حميد خان كمالي كه هميشه زحمات بسياري برايشان داشتم بسيار ممنون و سپاسگزارم هستم ضمن اينكه از تمامي مجموعه  باشگاه ارژن و مردم خوب استان فارس و تمامي مردمي كه چه در كاشان و چه در شيراز من را مورد لطف خودشان قراردادند نهايت سپاس را دارم، يا علي/ 
















برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi