صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

چهار‌شنبه 12 اسفند 1394 - 35 : 6

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16273

9414 بازدید


  نماينده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم:
حركت به سمت انسجام كاشان و آران و بيدگل براساس نقشه راه رهبري

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ اين پيروزي جز به لطف خداوند و عنايت صديقه طاهره حضرت زهرا(س) امكان پذير نبود


 
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم با تجليل از حضور پرشكوه مردم در انتخابات گفت: مردم ايران اسلامي با حضور در انتخابات هفت اسفند امسال و خلق حماسه بزرگ ديگر چشم دشمن را كور كردند ويك ‹‹نه›› بزرگ به استكبار جهاني و آمريكا و اسرائيل بود.
 
به گزارش پورتال خبري كاشان ، سيد جواد ساداتي نژاد نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم، سه شنبه شب در همايش بزرگ وحدت‹‹ شكرانه فاطمي›› در مصلي بقيه الله الاعظم شهرستان كاشان با تقدير از حضور گسترده مردم شهرستان كاشان و آران و بيدگل در انتخابات امسال گفت: مردم اين دو شهرستان با حضور گسترده خود در انتخابات هفت اسفند امسال، برگ زرين ديگري را بر افتخارات اين منطقه افزودند.
 
وي با تقدير از اعتماد مردم اين دوشهرستان به وي گفت: اينجانب خود را خادم همه مردم منطقه و همه كساني كه راي به صندوق ريختند و به هر نماينده اي كه راي دادند خادم آنها مي دانم.  
 
ساداتي نژاد با تأكيد بر اين همه ما بايد در مسير وحدت حركت كنيم گفت: من امروز درخدمت همه آحاد مردم زن و مرد و كوچك و بزرگ هستم و افتخار مي كنم كه مدال خادمي شما مردم بزرگ را به گردن دارم.  
 
وي با اشاره به اين كه عرصه انتخابات تمام شد و عرصه كار و تلاش براي پيشرفت منطقه و رفع محروميت آغاز مي شودگفت: براي من همه مردم در اين مسير برابر هستند و تفاوتي بين سلايق مختلف براي نقش آفريني در اين عرصه مشترك ندارم.  
 
امروز فصل همدلي و همزباني و رفاقت است
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم همچنين با بيان اين كه انتخابات و صحنه رقابت تمام شد اما راهي طولاني در پيش رو است گفت: امروز فصل همدلي و همزباني و رفاقت است و بنده حقير امروز نماينده تك تك مردم شهرستان كاشان و آران و بيدگل هستم كه مرا را مورد لطف خود قراردادند.
 
دكتر ساداتي نژاد گفت: تفاوتي نمي كند كه هر شخصي در اين فرآيند به چه كسي راي داده است بنده خود را خادم تمام مردان و زنان در منطقه كاشان و آران و بيدگل مي دانم و تلاش خواهم كرد تا با هم بتوانيم آينده مطلوب تري را براي خودمان و فرزندانمان بسازيم.
 
قدرت امروز زائيده وحدت و انجسام است
 وي افزود: امروز كاشان و آران و بيدگل نيازمند وحدت و انسجام است معجون و معجزه اصلي كه امروز منطقه ما به آن نيازمند است سلاح وحدت و همدلي است چرا كه قدرت امروز زائيده وحدت و انجسام است.
 
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم ياد آورشد: همانگونه كه درتبليغات انتخابات گفته شد برنامه هاي خود را در سطح منطقه در سه بخش و با كمك و با پشتيباني شما مردم كاشان و آران و بيدگل به پيش خواهيم برد.
 
احياي سرمايه فرهنگي سبك زندگي دارالمومنين بزرگترين خاكريز فرهنگي است
دكتر ساداتي نژاد از حوزه حوزه فرهنگي به عنوان اولين حوزه نام برد و با اشاره به اين كه سرمايه ما در منطقه كاشان و آران و بيدگل سرمايه فرهنگي است گفت: احياي ظرفيت بي نظير دارالمومنين و حمايت از نهادهاي مردمي فرهنگي و احياي سرمايه فرهنگي سبك زندگي دارالمومنين در اين منطقه بزرگترين خاكريزي فرهنگي است كه بايد مورد حمايت قرار بگيرد.
 
وي تأكيد كرد: بايد همه با هم تلاش كنيم تا در حوزه فرهنگي با احياي دارالمومنين روزگار بهتري را در حوزه فرهنگ و سبك و رفتار زندگي آحاد مردم ساماندهي كنيم.
 
حركت به سمت انسجام كاشان و آران و بيدگل براساس نقشه راه رهبري
دكتر ساداتي نژاد در ادامه ازحوزه اجتماعي به عنوان دومين حوزه مورد توجه خود نام برد و تأكيد كرد: در حوزه اجتماعي حركت به سمت انسجام منطقه كاشان و آران وبيدگل را براساس نقشه راه رهبري و آنچه را كه معظم له 14 سال قبل در سفر خود به كاشان به عنوان چراغ راه و ارمغان سفر پربركت خود براي مردم اين منطقه آورد اما متأسفانه تا به امروز برزمين مانده است به پيش خواهيم برد.
 
وي افزود: اين نقشه راه چيزي جز انسجام منطقه كاشان بزرگ نيست و اين نياز به همت جمعي دارد، بنابراين براي تحقق آرمان مردم منطقه كه ارتقاي جايگاه  آن در سطح كشور است راهي به غير از اجرايي شدن نقشه راه ترسيم شده توسط رهبر معظم انقلاب نيست و بايد با تلاش خود به طرف تحقق اين آرمان حركت كنيم.  
 
تأكيد بر رويكرد اقتصاد مقاومتي در حوزه اقتصاد كاشان و آران بيدگل
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم همچنين از حوزه اقتصاد به عنوان سومين برنامه خود نام برد و با تأكيد بر رويكرد بر اقتصاد مقاومتي ياد آورشد: رويكرد اقتصاد مقاومتي بر اساس برنامه اي مدون و و منظم كه برآمده از نخبگان و فرهيختگان منطقه است تلاش خواهد شد تا ظرفيت هاي خاموش اين منطقه را روشن كنيم و حوزه اشتغال تحصيلكردگان كه عمده ترين چالش امروز منطقه كاشان بزرگ است بتوانيم شرايط جديدي را محقق كنيم.
 
دكترساداتي نژاد، لازمه اين اتفاق را تغيير رويكرد و تركيب اقتصاد منطقه كاشان و آران و بيدگل دانست و افزود: تحقق اين امر به غير از نگاه مشترك در بين جامعه صنعتگران و اقتصاددانان و نخبگان منطقه كاشان و آران و بيدگل هيچ راه ديگري وجود ندارد.  
 
وي، تحقق اين امر را نيازمند همدلي و همكاري همه آحاد مردم  دانست و افزود: من خود را ملزم مي دانم از ظرفيت نخبگان اين منطقه كه فرزندان ما و از بهترين مديران و برجسته ترين نخبگان ما در پايتخت هستند و به عنوان ظرفيت بسيار ارزشمندي است استفاده كنيم.
 
دكتر ساداتي نژاد با اشاره به اين كه  براي رفع مشكلات خود در منطقه بايد از قشر عظيم مديران و نخبگان بهره مند شد، گفت: از همه طرح ها و ايده ها و پيشنهادات و انتقادات و راهكارهايي كه مردم به خادم خودشان ارائه كنند تلاش خواهيم  با تشكيل اتاق هاي فكر و كارگروه هايي بتوانيم طرح ها و ايده هاي همه مردم منطقه را كه به ما ارائه خواهد شد برررسي و عملياتي كنيم.
 
آرامش و آسايش امروز ما دستاورد رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب است.
 نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل در ادامه با شكرگذاري از نعمت ولايت و رهبري كه خداوند به ملت ايران عنايت كرده است گفت: آرامش و آسايش امروز ما دستاورد درآيت و مديريت و رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب است.
 
دكترساداتي نژاد ياد آورشد: نعمت ولايت در دهه اول انقلاب با امام راحل كه به فرموده علامه اميني ذخيره شيعه بود به ظهور پيوست و بعد از او با خلف صالح امام زمان تا به امروز كشتي انقلاب را هدايت نموده است.
 
كاشان شهر ولايت و اولين پايگاه تشيع در ايران است
وي كاشان را شهر ولايت و اولين پايگاه تشيع در ايران  دانست و افزود: مردم كاشان در سال 113 هجري از امام محمد باقر(ع) دعوت كردند تا براي شان نماينده  اي را اعزام كند، بنابر اين منطقه كاشان و آران و بيدگل قطب ولايت مداري ايران است و انتظار مردم اين است كه نماينده آنهان درمجلس بتواند در شأن اين ولايت مداري عمل كند.
 
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل گفت: تلاش خواهم كرد بتوانم در شأن پايگاه ولايت مداري ايران در تمام مراحل مجلس شوراي اسلامي بروز و ظهور داشته باشم.
 
دكترساداتي نژاد گفت: مردم خوب و مردم فهيم و ولايي كه هميشه پشتيبان نظام و انقلاب بوده و هستند و در تمام تنگناها و گردنه ها به پاي آرمان هاي نظام و شهدا و رهبري ايستاده اند و هميشه دشمن را نا اميد كرده اند و اين براي مسؤولين ما، امروز آموختني است.  
 
مردم ايران از مردم صدراسلام  بالاتر و برتر هستند و هميشه ولي فقيه زمان خود را پشتيباني كرده و خواهند كرد
وي افزود: اين مردم، مردمي هستند كه به فرموده امام راحل از مردم عصر پيامبراكرم(ص) و اميرمومنان بالاترهستند و به حق در تنگناها ها و گردنه هاي مختلف انقلاب تا به امروز با بصريت مستمر خود اثبات كرده اند از مردم صدر اسلام  بالاتر و برتر هستند و هميشه ولي فقيه زمان خود را پشتيباني كرده و خواهند كرد.
 
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل ياد آورشد: خدا را شاكريم از اين كه در شهرستان كاشان از شخصيت ارزشمند نماينده ولي فقيه و سفير ولايت به عنوان ستون خميه دارالمومنين كه مانند خورشيدي در منطقه منشاء اثر بوده و هست برخورداريم، چرا كه امام جمعه، روح هر شهر است، بنابراين انتخاب مجدد ايشان به عنوان نماينده خبرگان رهبري در استان و شهرستان به آيت الله عبدالنبي نمازي تبريك گفته و آن را مايه مباهات خود مي دانيم.
 
اين پيروزي جز به لطف خداوند و عنايت صديقه طاهره حضرت زهرا(س) امكان پذير نبود
دكترساداتي نژاد در ادامه با تقدير از پدران و مادران شهدا و خانواده شهدا و ايثارگران گفت: شهدا چشم و چراغ فروزان ما هستند و براي هميشه تاريخ مديون آنها بوده و خواهيم بود و بركت آنها امروز سرمايه اين حركت بزرگ است.
 
وي همچنين از 10 نفر نمايندگاني كه به نفع جريان اصولگرايي انصراف دادند و موجب وحدت و همدلي در اين مسير شدند و نشان دادند ايثار سياسي مهم است تقدير و تجليل كرد.  
 
دكتر ساداتي نژاد در ادامه ازشوراي اصولگرايان كاشان، دانشگاهيان، نخبگان و روحانيون و بازاريان، اصناف، پيشه وران، كارگران، ورزشكاران، هنرمندان، كشاورزان، مهندسين و فرهنگيان، مؤسسات فرهنگي، هيأت ها، پزشكان و پرستاران و همه آحاد مردم به ويژه بانوان گرانقدري كه در اين صحنه افتخار آفريدند تقدير و تشكر كرد.
 
نماينده  مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بيدگل، همچنين از مسؤولين ستادهاي خود در دو شهرستان، اعضاي ستادهاي شهري و روستايي در دو شهرستان كه تلاش خالصانه و شبانه روزي و خستگي ناپذيري را متحمل شدند و از وقت و تلاش و سرمايه اي شخصي كه در اين مسير گذاشتند تشكر و قدرداني كرد و اظهار اميدواري كرد در درگاه اللهي معجور باشند.  
 
ساداتي نژاد تأكيد كرد: اين پيروزي جز به لطف خداوند و عنايت صديقه طاهره حضرت زهرا(س) امكان پذير نبود، كسي كه با نام اش اين حركت را شروع كرديم و با توسل به او تا پايان آن را ادامه خواهيم داد و نام حضرت زهرا(س) قطعا تضمين كننده موفقيت ما خواهد بود و از او استمداد مي طلبيم تا پايان اين حركت به ما كمك كند تا بتوانيم خادم خوبي براي مردم نجيب فهيم و هوشمند اين منطقه باشيم و شرمنده محبت مردم و مديون خون شهداي عزيزمان نشويم.
 
شايان ذكراست، همايش بزرگ وحدت ‹‹شكرانه فاطمي›› با حضور آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان و منتخب مردم استان اصفهان در مجلس پنجم خبرگان رهبري و سيد جواد ساداتي نژاد نماينده مردم شهرستان كاشان و آران و بيدگل در مجلس دهم شوراي اسلامي و مردم شهرستان كاشان  همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و مداحي در مصلي بقيه الله الاعظم شهرستان كاشان برگزارشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi