صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

جمعه 30 بهمن 1394 - 29 : 15

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16152

6207 بازدید


  امام جمعه موقت كاشان:
دشمن به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي طمع دارد

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ فعالان در عرصه فضاي مجازي مراقب باشند آب به آسياب دشمن نريزند


 
امام جمعه موقت كاشان با تأكيد بر حضور همگاني در دو انتخابات مهم پيش رو و انتخاب نمايندگان اصلح گفت: دشمن به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي طمع دارد و حساب ويژه اي را براي اين دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز بازكرده است.

به گزارش پورتال خبري کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان، در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان با اشاره به فراز هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز به مناسبت 29 بهمن سال 56 روز قیام مردم تبریز در بزرگداشت چهلم شهدای قم گفت: سابقه حمایت مردم تبریز از دین و اسلام و انقلاب و ارزش ها منحصر به دوران انقلاب نیست بلکه به قبل از دوران مشروطیت می رسد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به این که معظم له در این دیداراز حضور با نشاط ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال تقدیر و تجلیل کرد و گفت: بر اساس گزارشات رسیده، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیش از سال های گذشته بوده است که این امر بیانگر این است که علیرغم تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه، حضور مردم در صحنه بیشتراز سال های قبل بود.

امام جمعه موقت کاشان گفت: اگر رهبر معظم انقلاب از عملکرد برخی از افراد و گروه ها تقدیر و تشکر کند و خشنود است، مطمئن باشید امام عصر(ع) نیزخشنود خواهد بود اما اگر افرادی با رفتار و عملکرد خود رهبر معظم انقلاب را آزرده خاطرکرد مطمئن باشد امام عصر(عج) را آزرده خاطر کرده است.

وی همچنین با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: معظم له فرمود، مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت دولت است به این معنی که قطار دولت باید بر ریلی حرکت کند که مجلس ریل گذار آن است و در مسیری که مجلس مشخص می کند حرکت کند چرا که مجلس قوه مقننه است و دولت قوه مجریه و اجرا کننده قوانینی است که مجلس تصویب می کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمود، اگر مجلس به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، علم و فناوری، عزت ملی و استقلال ملت باشد ریل گذاری او هم به سمت این اهداف خواهد بود، اما اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا باشد و از آمریکا وحشت داشته باشد و به دنبال حاکمیت اشرافی گری باشد ریل گذاری او هم به طرف این اهداف بوده و کشور را بدبخت خواهد کرد.

 مردم باید مراقب باشند نمایندگانی را انتخاب کنند که حامی ولایت، انقلابی، مردمی و بصیرت داشته باشد
امام جمعه موقت با تأکید بر حضور همگانی در انتخابات گفت: مردم باید مراقب باشند نمایندگانی را انتخاب کنند که حامی ولایت، انقلابی، مردمی، دلسوز مردم و آگاه و تجربه داشته باشد و مراقب باشند چه کسانی را به مجلس می فرستند.

به گفته وی اگر نمایندگانی اصلح به مجلس بروند، رویکرد مجلس به سمت وسوی اهداف نظام و ولایت خواهد بود اما در غیراین صورت نتیجه برعکس خواهد شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم در رابطه با اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: معظم له اهمیت مجلس خبرگان را از اهمیت مجلس شورای اسلامی بیشتر دانست چرا که  مسأله رهبری در رابطه با تصمیم گیری و سیاست گذاری اصلی کشور است.

وی از رهبری به عنوان سیاست گذار اصلی کشور نام برد و افزود: معظم له فرمود، اگر نمایندگان خبرگان وابسته به انقلاب و ملت و آگاه از توطئه های دشمن باشند عملکرد آنها با کسانی که وابسته به انقلاب و ملت و آگاه از توطئه های دشمن نیستند متفاوت است.

 
رادیو پیراستعمار انگلستان به مردم تهران خط می دهد 
حجت الاسلام اسلامی تبار انتخابات مجلس خبرگان برای دشمن حساس دانست و افزود: رادیو پیراستعمار انگلستان به مردم خط می دهد به چه کسانی رای بدهند و به چه کسانی رای ندهند.

امام جمعه موقت کاشان یادآورشد: رهبر معظم انقلاب فرمود، وقتی افراد دارای بصیرت باشند و متوجه شوند دشمن چه خواسته ای از آنها دارد باید عکس خواسته های دشمن عمل کنند.

حجت اسلام اسلامی تبار یاد آورشد: رهبر معظم انقلاب دریکی از سخنرانی ها خود می فرماید، من وقتی برخی از اشخاص را نمی شناسم به لیست گروه های مورد اعتماد مراجعه می کنم.

 
دشمن به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی طمع دارد
وی با تأکید بر حضور همگانی در دو انتخابات مهم پیش رو و انتخاب نمایندگان اصلح گفت: دشمن به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی طمع دارد و حساب ویژه ای را برای این دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز بازکرده است.

 امام جمعه موقت کاشان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر دشمن شناسی توطئه شناسی و توطئه دشمن بر علیه شورای نگهبان گفت: معظم له فرمود، توطئه بر علیه شورای نگهبان بی سابقه نیست از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن با شورای نگهبان مخالف بوده است چرا که شورای نگهبان را سد راه خود می دانند و امروز دشمن مستقیما بر علیه شورای نگهبان تبلیغ می کند و از سوی دیگر برخی از افراد غافل در داخل کشور نیز سوء استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار یاد آورشد: افرادی که درداخل کشور بر علیه شورای نگهبان صحبت می کنند باید توجه داشته باشند که دشمن گاهی با ده واسطه حرف خودش را از زبان من و شما می زند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود، زیرسؤوال بردن شورای نگهبان به معنای تخریب انتخابات و غیر قانونی بودن انتخابات است و فرمود، غیرقانونی بودن انتخابات به معنای غیر قانونی بودن مجلس و غیر قانونی بودن مجلس نیز به معنای این است که قوانینی که در مجلس تصویب می شود اعتبار ندارد و این به معنای تخریب شورای نگهبان است.

 
فعالان در عرصه فضای مجازی مراقب باشند آب به آسیاب دشمن نریزند 
به گفته وی، فعالان در عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و سایت هایی که بر علیه شورای نگهبان تبلیغ می کنند باید مراقب باشند که خواسته و یا نخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند و دشمن را شاد  نکنند. 

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به ادامه دشمنی آمریکا با ملت ایران بعد از توافق هسته ای گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، دشمن بعد از توافق هسته ای بارها اعلام کرده کاری خواهیم کرد تا سرمایه گزاران خارجی جرأت سرمایه گذاری در ایران را نداشته باشند و این همان موضوعی است که معظم له بارها تأکید کرده است که به آمریکایی نمی شود اعتماد کرد.

 
آمریکا نه تنها دشمن ملت ایران است بلکه دشمن بشریت است
حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از دلایل ادامه شعار مرگ بر آمریکا بعد از توافق هسته ای را ادامه دشمنی های آمریکا با ایران دانست و گفت: آمریکا نه تنها دشمن ملت ایران است بلکه دشمن بشریت است به طوری که هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری انتخابات آمریکا اعلام کرده است اگر رییس جمهور آمریکا شود مجوز قتل عام 200 هزار فلسطینی را صادرخواهد کرد و این همان شیطان بزرگ است.

 
جاهلانه است اگر به خنده دشمن در مذاکرات اعتماد کنند
امام جمعه موقت کاشان تأکید: جاهلانه است اگر به خنده دشمن در مذاکرات اعتماد کنند، چرا که چنگال خونین دشمن از زیر دستکش مخملی نخ نمای آنها پیدا است و هرکجای دنیا ندای حق طلبانه ای از جمله مردم مظلوم یمن برخواست سرکوب می کنند، ضمن این که  تقویت گروه های داعش و رژیم صهیونیستی نتیجه دشمنی آمریکا است و انتظار دارند ما آنها را دشمن خود ندانیم. 

 
حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه زنان عالم است
حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه زنان عالم ، الگوی همه مادران و الگوی همه همسران دنیا است و در عرصه عبودیت و بندگی نیر الگوی اخلاق است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا برای دفاع ازامیرمومنان(ع) ورود کامل و همه جانبه داشت و برای زنان الگو است که دفاع از اسلام و ولایت و دین اختصاص به مرد ندارد و بر زنان نیز در صورت توان واجب است از دین خدا واسلام و ولایت حمایت کنند و این سیره حضرت زهرا(س) است.

امام جمعه موقت گفت: زن ها در همه عرصه هایی که در ارتباط با دین است باید حضور داشته باشند که این مهم در انقلاب اسلامی با حضور زنان در همه عرصه های انقلاب محقق شد و از صدر انقلاب تا کنون بانوان ما در همه عرصه ها حضور داشتند.

به گفته وی، فاطمه زهرا(س) زمانی به حمایت از امیرمومنان(ع) برخواست که آن حضرت هیچ یاوری نداشت و حضرت تک و تنها به یاری امیرمومنان آمد بدون این که از کمی رهروان عترت در دفاع از امیرمومنان هراس داشته باشد. 

 
فاطمه زهرا(س) در دفاع از حق کوتاهی نکرد و با تمام هستی خودش به میدان آمد
حجت الاسلام اسلامی تبار یاد آورشد: فاطمه زهرا(س) در دفاع از حق کوتاهی نکرد و با تمام هستی خودش به میدان آمد و همان کاری که فرزندش امام حسین(ع) درعاشورا کرد و با تمام هستی خودش به میدان آمد انجام داد.

به گفته وی، فاطمه زهرا(س) در مرحله دوم با جسم خود، با صورت و پهلو و بازو و فرزندش محسن و در ادامه با زبان خود و خواندن خطبه فدکیه به حمایت از امیرمومنان(ع) آمد و این بانوی بزرگوار کسی نبود که از میانه راه حق را رها کند در حالی که خیلی ها وسط راه حق را رها می کنند و سال ها قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، از انقلاب دفاع کردند اما در میانه راه به یک باره رها کردند و ریزش داشتند اما فاطمه زهرا(س) تا آخرین لحظه زندگی به حمایت از امیرمومنان(ع) ایستاد.

 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi