معاونت خدمات شهري شهرداري كاشان گفت: مشكلات
سد معبر در شهرستان كاشان با آموزش هاي شهروندي و رعايت حقوق شهروندي نسبت به
گذشته كمتر شده است.
به گزارش پورتال خبري
كاشان، مهندس محمد حسين واحديان معاون خدمات شهري شهرداري كاشان در گفتوگو با
خبرنگاران گفت: اطلاع رساني و بيان مسائل شرعي مراجع تقليد از سد معبر و همچنين عملكرد
معبربان هاي شهرداري كاشان باعث شده است تا نارضايتي كسبه به شدت كاهش داشته باشد.
وي افزود: با توجه به مشكلات ترافيكي به ويژه
در مركز شهر و كم عرض بودن معبر هاي پياده شهر، باعث شده است تا توجه بيشتري به
بحث سد معبر شده و مشكلات ناشي از سد معبر در شهر نسبت به گذشته كاهش داشته
است.
به گفته وي، تلاش واحد هاي سيار معبربان
شهرداري كاشان در سطح شهرستان و عدم توجه برخي از شهروندان به موضوع سد معبر و سخت
گيري هاي شهرداري، اعتراض هايي به دنبال دارد اما با آموزش هاي انجام شده و
رعايت حقوق شهروندي، نارضايتي كسبه نسبت به گذشته كاهش داشته اشت.
معاونت خدمات شهري شهرداري كاشان گفت: در
برخورد با سد معبر، معبربان ها حتي المقدور رعايت كسبه را دارند و سعي مي كنند با
اخطارهاي شفاعي و كتبي و در صورت عدوم توجه به اخطارها، موارد قانوني اعمال شود.
مهندس واحديان درادامه اين حوزه را خط مقدم جبهه
ارائه خدمات به مردم دانست و گفت: حوزه خدمات شهري ارتباط مستقيم با شهروندان دارد
كه استراتژي كلان حوزه معاونت در نظر گرفته شده است.
به گفته وي، براي پيشبرد كارها در ارتباط
مستقيم با شهروندان اين موضوع را بيشتر توجه داشته بنابر اين در حوزه خدمات شهري بايد ارتباط دو
سويه بين حوزه خدمات شهري و شهروندان برقرار تا با ايجاد حس تعلق شهروندان به شهر
خود مشاركت حداكثري شهروندان را در امور خدمات شهري داشته باشيم.
وي ياد آورشد: امير مومنان در نهج البلاغه مي
فرمايد، شهري آباد خواهد شد كه مردمان آن شهر،
شهر خود را دوست داشته باشند.