صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 13 بهمن 1394 - 46 : 23

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16035

2992 بازدید


  حسینعلي حاجي نماينده اصولگراي مجلس:
حضور ساده انديشان و سهل گيران در عرصه قدرت يكي از راه هاي نفوذ دشمن است

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ سفر جک استراو به استان اصفهان برنامه ريزي شده بود


 
نماينده مردم شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور ساده انديشان و سهل گيران در عرصه قدرت يكي از راه هاي نفوذ است و در اين راه افرادي كه اطلاعات غلط از ايران به آمريكا دادند تا آمريكا پيچ تحريم ها را عليه ملت بيشتر سفت كنند.

به گزارش پورتال خبري كاشان، حسينعلي حاجي نماينده مردم شاهين شهر و ميمه درمجلس شوراي اسلامي سه شنبه شب در برنامه گفتمان انقلاب اسلامي در مسجد الرسول كاشان با تبريك ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي و سي و هفتيمن پيروزي انقلاب اسلامي گفت: تا سال 57 نظام سلطه در دنيا در ايران اسلامي هم جاي پا براي خودش باز كرده بود و هم نفوذ كرده بود و هم سلطه خودش را بر كشور ما گسترانيده بود.
 
وي افزود: اين سه مرحله قبل ازانقلاب براي كشور ما اتفاق افتاده بود، بنابراين در دوران سلطه ايران از خودش هيچ اراداه اي نداشت اما با شروع انقلاب امام از سال 41 روز به روز تفكر مبارزه و مقابله با نفوذ و سلطه بين جوانان انقلابي تبيين شد و در 22 بهمن سال 57 انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد.
 
حاجي ياد آورشد: بعد از پيروزي انقلاب، منافع و منابعي كه نظام سلطه و در رأس آن استكبار جهاني در ايران از دست داده بود دنبال كرد تا شرايط قبلي براي خودش ايجاد كند و بتواند بار ديگر در ايران نفوذ كند و سلطه خود را در ايران ادامه دهد.
 
نماينده مردم شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه نظام سلطه براي ادامه سلطه خود در ايران به شيوه مختلفي متوسل شد گفت: تحميل جنگ هاي داخلي، جنگ تمار عيار نظامي 8 ساله، جنگ فرهنگي و ديگر شيوه و روش هاي معمول طي 37 گذشته از جمله اقداماتي بود كه استكبار براي سلطه مجدد بر ايران انجام داد.
به گفته وي، فتنه سال 88 يك از روش هاي پيچيده انجام شده براي سلطه مجدد آمريكا و استكبار جهاني بر ايران اسلامي و ملت مسلمان بود.
 
دشمن در نفوذ خود براي سلطه بر ايران از دو روش همزمان مذاكرات و برجام و جاسوسي سازماندهي شده استفاده مي كند
حاجي با اشاره به روش جديد امروز دشمن براي سلطه بر ايران گفت: امروز روشي كه دشمن و دنياي سلطه گر براي سلطه بر انقلاب اسلامي ايران در پيش گرفته است  نفوذي  است كه رهبر معظم انقلاب طي چند ماه گذشته مكرر برآن تأكيد  زيادي داشته است.
 
وي افزود: دشمن در نفوذ خود براي سلطه بر ايران از دو روش همزمان مذاكرات و برجام و جاسوسي سازماندهي شده استفاده مي كند و علت اين كه  اين دو روش را در اين مقطع انتخاب كرده است براي اين است كه آنها احساس مي كنند جو مذاكرات و برجام بر كشور حاكم است و با موضوع مذاكرات و  برجام  و نگرشي كه الان در قوه مجريه است مي توانند مرحله نفوذ را در كشور تثبيت كنند تا بتوانند سلطه خود را بركشور اعمال كنند اما آنها كور خواندند.
 
حاجي در ادامه با تأكيد بر شناخت مردم از راه ها و اهداف و ابزار نفود گفت: با شناخت از راه هاي نفود، اهداف نفوذ و ابزارهاي نفوذ بايد راه هاي مقابله متناسب با هريك از آنها را به كار گرفت.
 
وي، از مذكرات و برجام و جاسوسي سازماندهي شده به عنوان دو روش انتخاب شده دشمن براي نفوذ و سلطه بر ايران نام برد و افزود: دشمن در روش مذاكره تلاش‌كرد به مردم القاء كند همه مشكلات ايران از طريق مذاكره با آمريكا قابل حل است و حتي در انتخابات رياست جمهوري سال 92 نيز يكي از موضوعات مطرح شده  اين بود كه بايد به كسي راي داد كه بتواند با آمريكا مذاكره كند.
 
نماينده مردم شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي ياد آورشد: بعد از آن نيز سعي كردند در پست هايي كه مي تواند تعيين كننده باشد از جمله ديپلمات ها و سفراي ايران در خارج از ايران، افرادي را منصوب كنند كه داراي چنين منش و روشي باشد.
 
حضور ساده انديشان و سهل گيران در عرصه قدرت يكي از راه هاي نفوذ است
وي يادآورشد: حضور ساده انديشان و سهل گيران در عرصه قدرت يكي از راه هاي نفوذ است و در اين راه افرادي كه اطلاعات غلط از ايران به آمريكا دادند تا آمريكا پيچ تحريم ها را عليه ملت بيشتر سفت كنند و تهديد كردند اگر آمريكا تهديدات خود را بيشتر كنند زودتر نتيجه خواهند گرفت امروز خودشان در اين عرصه مسؤوليت هايي را بر عهده گرفتند و جاده صاف كن اين حركت شدند.
 
حاجي به بحث جاسوسي نفوذ دشمن نيز اشاره كرد و با بيان اين كه با تشكيل يك شبكه از فراريان فتنه گر سال 88  در خارج از كشور و اعزام آنها به داخل كشور اقدامات خود را آغاز كردندگفت: با اعزام ابراهيم نبوي به ايران به دنبال اين بودند تا با اين تست متوجه شوند نظام چه عكس العملي را نشان خواهد داد تا اگر اين مهره سوخت مهرهاي بعدي خود را اعزام نكنند و اگر نسوخت اعزام ها را به ايران ادامه دهند.
 
وي با اشاره به اين كه  هوشياري دلسوزان انقلاب كه در همه عرصه ها حاضر هستند، به محض ورود برخورد شد گفت: اعزام خبرنگاران و نمايندگي هاي رسانه هاي خاجي به داخل كشور به صورت سازماندهي نيز يكي ديگر از بخش نفوذ و جاسوسي بود.
 
حاجي گفت: يك سازماندهي در دانشگاه از دانشجويان نخبه را شروع كردند تا بتوانند به اين جرياني كه بنا است در كشور اتفاق بيافتد كمك كنند، ضمن اينكه شبكه سازي 40 هزار نفري به عنوان شبكه اجتماعي براي ميزباني از افرادي كه از خارج از كشور  به ايران مي آيند تأسيس كردند تا هرجايي كه اين افراد مي روند مورد استقبال قرار گيرند كه يك نمونه آن جك استراو بود كه به استان اصفهان آمد.
 
وي افزود: افرادي كه همراه جك استراو بودند گفتند، جك استراو از قبل مي دانست كجابايد توقف كند و حتي استقبال كنندگان از او نيزكاملا برنامه ريزي شده بود.
 
حاجي به شبكه ارتباطي امن نيز اشاره كرد و گفت: شخص لبناني الاصلي كه تبعه آمريكا بود و در جريان 14 مارس لبنان عمليات اوليه را درآن شبكه اجرا كرده بود او نيز به ايران دعوت شد و جلسه اي را در ميبد يزد برگزار كردند و از هر شهرستاني يك خانم را دعوت كردند و لوح هاي فشرده اي به آنها دادند و آموزش هايي تحت عنوان توانمند سازي بانوان داد و هزينه آن را ظاهرا از سازمان ملل دريافت كردند.
 
 
دشمن مي خواهد افرادي را در راس تصميم گيري و تصميم سازي نظام منصوب شود كه آمريكا را دوست ايران بدانند
حاجي در ادامه به اهداف سياسي و اقتصادي فرهنگي پروسه نفوذ دشمن اشاره كرد و گفت: دشمن مي خواهد اراده سياسي خود را بر ملت ايران تحميل كنند و افرادي را در راس تصميم گيري و تصميم سازي نظام منصوب كند كه آمريكا را دوست ايران بدانند.
 
به گفته وي، دشمن مي خواهد اينگونه القاء كند كه دوران استكبار ستيزي انقلاب اسلامي به پايان رسيده است چرا كه كشورهاي ديگري كه ادعاي انقلابي و مبارزه داشتند از جمله كوبا به پاي ميز مذاكره آمدند و انقلاب اسلامي نيز تمام شده است.
 
وي ياد آورشد: افراد غربگرايي كه انگلستان و آمريكا را دوست خود مي دانند و خواهان تشكيل كميته دوستي با آنها هستند به دنبال تقويت موضع اين افراد در داخل كشور تقويت هستند.
 
نماينده مردم شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمن در اهداف سياسي خود به دنبال اين  است تا  قدرت بسيج كننده انقلاب را از انقلاب بگيرد تا اگر فتنه اي مانند فتنه 88 به وجود آمد، انگيزه و محور فرماندهي كه مردم  را در راهپيمايي 9 دي خود جوش به حركت در آورد را از مردم بگيرند.  
 
دشمن به دنبال اين است تا اقتصاد ايران را با اقتصاد جهاني ادغام كند
حاجي در ادامه با اشاره به نفوذ دشمن در بخش اقتصاد ايران گفت: دشمن به دنبال اين است تا اقتصاد ايران را با اقتصاد جهاني ادغام كند و به جاي اينكه اقتصاد ملي كه همان اقتصاد مقاومتي، به دنبال ادغام اقصاد ايران در اقتصاد جهاني هستند.
 
وي با تأكيد بر اين كه مخالف خريد هواپيما از خارج كشور نيستيم اما بايد اولويت هاي نظام را در نظر گرفت ياد آورشد: خريد هواپيما در حالي انجام مي شود كه  ايران صنعت  ساخت هواپيماي مسافربري در داخل كشور را دارد اما بايد در كشور اولويت ها را در نظر داشت و خانواده اي كه قبوض برق و آب و تلفن اش چندين برابر شده است و توان پرداخت آن را ندارد و تنها منبع درآمدش يارانه جزئي است كه دريافت مي كند بايد در اولويت قرارداشته باشد.
 
به گفته وي، زماني كه حمل و نقل عمومي ايران با مشكل روبرو است و توان نوسازي آن را نداريم بايد براي يك عده خاص هواپيماهاي آنچناني خريداري شود در حالي كه  تأكيد ما بررعايت اولويت ها در كشور است.
 
حاجي در ادامه از چشاندن طعم رفاه اقتصادي با كارهاي كوتاه مدت را يكي ديگر از اهداف دشمن اعلام كرد و گفت: اين كار در سال هاي  ابتداي انقلاب با وفور دلارهاي نفتي در كشور اتفاق افتاد براي اين  است كه به مردم اثبات كنند مذاكرات رفاه به همراه داشت.
 
نماينده مردم شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي همچنين به اهداف فرهنگي دشمن در پروژه نفوذ نيز اشاره كرد و با بيان اين كه  هدف  دشمن در بحث فرهنگي، تغيير تفكر جوانان و ملت ايران است تا فكر انقلابي و استقلال طلبي را از ملت ايران بگيرند گفت:  دشمن با القاي اين كه ايراني توانمندي ندارد و بايد وابسته به ديگران باشد به دنبال تغيير سبك زندگي در ايران است.
 
شايان ذكراست، برنامه گفتمان انقلاب اسلامي به مناسبت دهه مباركه فجر انقلاب اسلامي و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي توسط كانون فرهنگي امام خامنه اي مسجد الرسول شهرستان كاشان برگزار شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi