صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

شنبه 19 دی 1394 - 38 : 12

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 15847

5663 بازدید


  وزيرسابق اطلاعات:
عده ای با مطرح کردن «شورای رهبری» به دنبال تغییر ساختار هستند

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ اگر ملت ايران راه امام را گم كند، يا نسبت به راه امام غفلت كند و يا عمدا راه امام را كنار بگذارد سيلي خواهد خورد


 
وزیر سابق اطلاعات نسبت به برنامه ریزی های دشمن برای انتخابات آینده هشدار داد و گفت: یکی مباحث جدی در مجلس خبرگان این است که عده ای به دنبال این هستند که افرادی را که دچار افکار منحرف در مباحث دینی و دارای التقاط فکری هستند را وارد مجلس خبرگان کنند.

به گزارش پورتال خبري كاشان، حجت‌الاسلام حيدر مصلحی وزير سابق اطلاعات جمعه شب در يادواره سرداران و يک‌هزار و 700 شهيد کاشان و مراسم بزرگداشت شهيد مصطفي احمدی روشن در مجموعه ورزشي شهداي بسيج كاشان، از اين يادواره در راستاي عند ربهم يرزقون نام برد و افزود: اگر خدا در قرآن بحث احيا را براي شهدا مطرح مي كند و مي فرمايد، ولا تحسبن الذين قتلو في سبيل الله امواتي بل احيا،  اين احيا  براي اين است كه هر كسي از دنيا مي رود در عالم برزخ روح او زنده است، اما  اين احيا كه درمورد شهدا گفته مي شود براي اين است كه نزد خدا روزي مي خورند.
 
وي با تأكيد بر اين كه هيچ شكي نيست كه شهدا نسبت  به جامعه مديريت مي كنند گفت: شهدا در ابعاد مختلف اجتماعي ، سياسي، فرهنگي و تربيتي و حتي تربيت خانواده شان شهدا كار مديريتي مي كنند و اين احيا بودن و زنده بودن ، تنها يك احياي زندگي مانند زندگي هاي ما نيست  بلكه يك زنده بودن مديريتي است و زنده بودني است كه در ابعاد مختلف مسيري كه جان و هستي خودش براي آن گذاشت دارد مديريت مي كند.
 
حجت الاسلام مصلحي با اشاره به يك نمونه از اين مديريت گفت: مديريت اباعبدالله الحسين طي 1400 سال براي اثبات مسير خود بر جوامع بشري در اين مسير قرار دارد كه يك نمونه آن اربعين امسال است كه 7 ميليون جمعيت پياده به زيارت امام حسين رفتند.
 
به گفته وي، استكبارجهاني همه توان خود را در سيستم ديكتاتوري رسانه اي در اختيارش به كار گرفت تا اجازه ندهد اين حركت منعكس شود اما موفق نشد و اربعين تأثيرگذاري خودش را داشت كه كربلا و اين همه جمعيت پياده براي چيست.
 
حجت الاسلام مصلحي با بيان اين كه اين حركت پياده روي اربعين همان معقوله مديريتي است و مديريت شهدا است گفت: شهدا حتي بچه ها خود را در مباحث تربيتي مديريت مي كنند. 
 
 
اگر ملت ايران راه امام را گم كند، يا نسبت به راه امام غفلت كند و يا عمدا راه امام را كنار بگذارد سيلي خواهد خورد
وي در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد بر بحث جدي نفوذ، از نفوذ به عنوان يكي از راه هاي تحريف امام و گفتمان امام نام برد و افزود: هشدار14 خرداد رهبر معظم انقلاب هشداري بزرگ و تكان دهنده اي است كه طي زعامت معظم له چنين هشداري وجود نداشته است.
 
حجت الاسلام مصلحي ياد آورشد: ايشان در اين جمله خود مي فرمايد، اگر ملت ايران راه امام را گم كند، يا نسبت به راه امام غفلت كند و يا عمدا راه امام را كنار بگذارد،  ملت ايران سيلي خواهد خورد.
 
به گفته وي، رهبرمعظم انقلاب زماني اين هشدار را مي دهد كه خودش در جايگاه ولي فقيه است.
 
وي با اشاره به اين كه كدام نسل راه را گم مي كند افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب، نسلي كه امام و زندگي امام و منش و روش امام را نديده است، اگر از اين نسل مراقبت نشود راه را گم مي كند.
 
به گفته وي دشمن امروز براي نسل سوم و چهارم طراحي كرده است و متأسفانه در داخل كشور عده اي با اين طراحي، دشمن دارند همراهي مي كنند تا گم كردن راه امام محقق شود.
 
وزير سابق اطلاعات ياد آورشد: امروز يك عده در كشور پشت سر هم از امام خاطره نقل مي كنند و قصد دارند بحث استكبار ستيزي مقابله با استكبار و دشمن دانستن آمريكا و شيطان بزرگ دانستن آمريكا توسط امام را تحريف كنند تا اين مسير را گم كنند.
 
به گفته وي گم كردن راه توسط نسل سوم و چهارم انقلاب كه امام را نديدنده اند  توسط دشمن حساب شده طراحي شده است.
 
مصلحي همچنين با اشاره به اين كه غفلت متوجه نسل اول و دوم انقلاب است ياد آورشد: غفلت متوجه نسلي است كه امام  و زندگي امام را ديده  و فرمايشات و اصول امام را شنيده است، بنابراين كار براي نسل اول و دوم انقلاب كه تجربياتي را پشت سر گذاشته به ويژه خواص، كار سختي است.
 
وي با بيان اين كه اگر عمدا راه امام را كنار بگذارند، بحث نفوذ  را كه طراحي سنگيني دارد به گونه اي خواهد شد كه عده اي از عوامل دشمن در داخل با استفاده از  عوامل بيروني خود راه امام  و مسير شهدا را كنار بگذارند.
 
به گفته وي، اين پروژه اي است كه توسط استكبار طراحي شده است و توسط آمريكايي ها در سطح منطقه به شدت دنبال مي شود، اما انقلاب اسلامي مسير خودش را در فتح قله هاي  بزرگ به جلو مي برد.
 
آل سعود عددي نيست و به راحتي قابل جمع شدن است
وي با اشاره به اين كه امام در سال42 حدود 50 سال قبل به شهيد عراقي و عسگراولادي جوان هاي آن دوره جمله اي را بيان مي كند كه امروز بعد از 50 سال تحقق يافته است گفت: امام در سال 42 مي فرمايد، من انقلاب خودم را با سه  هدف، ايجاد حكومت اسلامي در ايران، بيداري اسلامي در دنياي اسلام و زمينه سازي براي ظهور امام زمان(عج) دنبال مي كنم.
 
به گفته وي، اين سه هدف امروزدر سطح بين الملل و منطقه و ايران در حال شكل گيري است و جهت گيري به سمت حكومت اسلامي است و رهبر معظم انقلاب در ديدار با ائمه جمعه نيز گفت ما هنوز خيلي فاصله داريم تا حاكميت به طور نهايي در ايران حاكميت ديني باشد.
 
حجت الاسلام مصلحي گفت:  نتانياهو در سخنراني خود در كنگره آمريكا گفت، شما نشسته ايد و انقلاب اسلامي ايران يكي بعد از ديگري كشورها ي عراق، سوريه، لبنان، يمن، بحرين را از شما مي گيرد و اين يك واقعيت است كه بيداري اسلامي چه بخواهند و چه نخواهند تحقق مي يابد.
 
وي با اشاره به اين كه عربستان سعودي و آل سعود كثيف، عددي نيستند كه بخواهند در مقابل انقلاب اسلامي بايستند گفت: در مرگ بر آل سعود گفتن، مراقب باشيد استكبار دشمن اصلي كه آمريكا است فراموش نشود چون آل سعود عددي نيست و به راحتي قابل جمع شدن است.
 
حجت الاسلام مصلحي گفت: بعد از حمله به يمن كه طراحي آمريكا است وضعيت اقتصادي عربستان، وضعيت خوبي ندارد چرا كه براساس طراحي آمريكايي ها ، قصد دارند كشورهاي اسلامي در منطقه از درون نابود كنند.
 
وزير سابق اطلاعات با اشاره به ابتداي ناآرامي هاي سوريه كه برخي مدعي بودند چرا ايران بايد از سوريه حمايت كند گفت: برخي اين ها كساني هستند كه  نمي فهمند اما برخي ديگر كساني هستند كه مي فهمند و خوب هم مي فهمند، چون آنها افراد امنيتي هستند و در دستگاه هاي امنيتي جايگاه داشتند و خوب هم مي فهمند كه امنيت كشور چگوه به دست مي آيد.
 
به گفته وي طراحي هاي سنگيني كه توسط سرويس هاي جاسوسي اسرائيل و آمريكا طراحي مي شود تا به هر شكل ممكن جلو حركت بيداري اسلامي را بگيرند ضمن اين كه  عربستان  نيز به شدت با آنها همكاري مي كند اما نتيجه نمي گيرند و درهم ودلارهاي آنها از بين مي رود.
 
حجت الاسلام مصلحي همچنين با اشاره به زمينه سازي براي ظهور امام زمان(عج) به عنوان سومين هدف امام خميني(ره) گفت: امروز پيام رهبر معظم انقلاب به جوان هاي اروپا و آمريكا زلزله اي را در شبكه هاي اجتماعي در رابطه با آشنايي دين و اسلام زلزله اي به پا كرد و تلاش دشمن را براي جلوگيري  از نشر و توسعه پيام رهبر معظم انقلاب بي اثر گذاشت.
 
طراحي سنگين دشمن براي نفوذ و كنار گذاشتن عمدي راه امام است
وزير سابق اطلاعات ياد آورشد: طراحي سنگين دشمن براي نفوذ و كنار گذاشتن عمدي راه امام است و براي اين كار روي بحث تحريف،  سرمايه گذاري كرده اند چرا كه نفوذ بهترين وسيله و ابزاري است كه دشمن از آن استفاده مي كند.
 
حجت الاسلام مصلحي با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات سنگين و بزرگ مجلس خبرگان رهبري و مجلس وشوراي اسلامي گفت: دشمن در جنگ نرم  طراحي و سرمايه گذاري سنگيني روي مراكز علمي، دانشگاهي، حوزه هاي علميه، مراكز اقتصادي و فرهنگي انجام مي دهد تا بتواند اهداف خود را به نتيجه برساند.
 
وي افزود: يكي مباحث جدي در مجلس خبرگان اين است كه عده اي به دنبال اين هستند كه افرادي را كه دچار افكار منحرف در مباحث ديني هستند وداراي التقاط فكري هستند  را وارد مجلس خبرگان كنند.
 
دشمن روي التقاط فكري سرمايه گذاري سنگيني مي‌كند 
وي با بيان اين كه امروز دشمن روي التقاط فكري سرمايه گذاري سنگيني مي كند ياد آورشد:  به عنوان نمونه انجمن حجتيه يك التقاط فكري و بحث امام زمان است و اشك و آه امام زماني مي ريزد، حزب اللهي، متدين، قشرخاكستري جامعه دارد و دم از امام زمان مي زند و مباحث امام زماني دارد و مقابله در اينجا خيلي سخت و سنگين و پيچيده است.
 
وي افزود: اگر بحث تشيع انگليس و تسنن آمريكايي مطرح مي شود و نفوذ نيز دقيقا همين ها را دنبال مي كند براي اين است كه التقاط فكري به وجود بياورد تا براي مقابله با آن نتواني به سادگي مقابله كنيد.
 
حجت الاسلام مصلحي گفت: در زمان وزارت من حركت هايي شد و مباحثي در انجمن حجتيه شد و ما نيز يك مجموعه علمي قوي تهيه  و در سايت هاي مختلف اطلاع رساني كرديم، اما يكي از افرادي كه داراي جايگاهي دركشور است با برخي از سايت ها تماس گرفته و پول سنگيني پيشنهاد كرده بود تا مطالب را از سايت ها بردارند و اين همان التقاط فكري است.
 
به گفته وي در جنگ نرم، ابتدا تغيير در افكار است و در التقاط فكري  نيز،كديور يك آخوند است  به جان ولايت مي افتد و كتاب بر عليه ولايت فقيه مي نويسد و امروز نيز در دامن سازمان سياي آمريكا و در اروپا زندگي مي كند.
 
طراحي عده اي براي تغيير افكار، تغيير رفتار و تغيير ساختار براي مجلس خبرگان
وزير سابق اطلاعات در ادامه، طراحي عده اي براي تغيير افكار، تغيير رفتار و تغيير ساختار براي مجلس خبرگان افزود: در تغيير ساختار آن  فرد مشكل داري كه در فتنه 88  نقش محوري را در فتنه داشته است، با چه هدفي  بحث شوراي رهبري را دنبال مي كند، چرا كه شوراي رهبري به معني تغيير ساختار است.
 
وي با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اين كه اگر ملت ايران حواس خودش را جمع نكند سيلي مي خورد و طوري سيلي مي خورد كه در مرحله نخست متوجه نمي شود گفت: تفاوت جنگ نرم با جنگ سخت دوران دفاع مقدس اين است كه در جنگ سخت، صداي  سوت خمپاره و غرش هواپيما، انسان را هوشيار مي كرد اما در جنگ نرم متوجه حمله دشمن نمي شويد.
 
به گفته وي، كار جنگ نرم  اين است كه اميرمومنان را در محراب عبادت به شهادت رسانيدند و مردم گفتند مگر علي(ع) نماز مي خواند و در جنگ نرم، امروز عده اي بگويند ولي فقيه مگر از دين حمايت مي كرد و اين تغيير واقعيت ها و وارونه نشان دادن واقعيت ها در جنگ نرم است.
 
وزير سابق اطلاعات گفت: در وضعيتي كه التقاط فكري در بحث خبرگان دنبال و طراحي مي شود وظايف افراد هوشياري و بصيرت و شناخت نفوذ است.    
 
حجت الاسلام مصلحي گفت: نفوذ اين گونه نيست كه به راحتي خودش را نشان بدهد خيلي از اوقات حتي نيروهايي كه ممكن است دل درگرو انقلاب هم داشته باشند ناخواسته و ندانسته و بي توجه در مسير استكبار قرار بگيرند و با استكبار همراهي كنند.
 
احمدي روشن و شهداي هسته اي با نفوذ موردي  در قالب ماموريت جاسوسي به شهادت رسيدند
وي با بيان دو نفوذ موردي و نفوذ جرياني گفت: نفوذ موردي ترور فيزكي را دنبال مي كند، احمدي روشن و شهداي هسته اي با نفوذ موردي  در قالب ماموريت جاسوسي به شهادت رسيدند و دومين مأموريت نفوذ موردي ترور شخصيت است كه به دنبال منكوب كردن شخصيت علمي افراد است.
 
حجت الاسلام مصلحي گفت: امروز در بسياري از مراكز علمي ما حركتي كه توسط استكبار در حال طراحي است با شعارهاي فريبنده خواستار ورود مجامع علمي و اروپا و آمريكا به كشور براي تبادلعلمي با دانشگاه هاي ايران شده اند و در ارتباطات حوزه هاي علمي دانشگاهي و حوزوي به شدت به بدنبال دسترسي به موفقيت هاي علمي ايران هستند.
 
وي با بيان اين كه هنوز هم  يك عده در داخل كشور هنوز نمي خواهند بپذيرند كه ما در علوم مختلف پيشرفت هاي  علمي بزرگي داشته ايم گفت:  به دليل محدوديت ها حتي اجازه نمي دهيم برخي از خواص داخل كشور متوجه پيشرفت هاي علمي كشور شوند.    
 
وزير سابق اطلاعات ياد آورشد: زماني كه در وزارت بودم، جشنواره هاي علمي كه دركشور برگزار مي شد اجازه نيم دادم  اين افراد  وارد شوند چون قصد داشتند شخصيت هاي علمي ايران را شناسايي كند و چنانچه نام آنها رسانه اي مي شد مورد هدف قرار مي گرفتند مانند شهداي هسته اي كه مورد هدف قرارگرفتند.
 
 
برخي القاء مي كنند حل مشكلات  درگرو كنار آمدن با كدخدا است   
وي افزود: ظرفيت علمي كشور بسيار بالا است اما برخي قبول ندارند چرا كه معتقدند كدخدا اراده اش اين نيست  تا به هر نحوي القاء كنند حل مشكلات كشور در گرو كنار آمدن با كدخدا است و دنيا يك كدخدا دارد و آن نيز آمريكا است و بايد با او همكاري كنيم و روي اين موضوع سرمايه گذاري سنگيني مي كنند.
 
حجت الاسلام مصلحي گفت: چند سال قبل 20 درصد هسته اي را براي درمان مي خواستيم به همه دنيا اعلام عمومي كرديم كه 20 درصد ما در حال تمام شدن است براي درمان مي خواهيم، مدتها كشور را درگير كردند اما احمدي روشن ها مشكل 20 درصد را حل كردند اما امروز با كمال تأسف يك عده اين بچه ها حزب اللهي را كه  براي كشور افتخار علمي مي آفرينند را نمي توانند تحمل كنند.
 
وي افزود: حركت نفوذ در بسياري از جاها درقالبي زيبا و در قالب ارتباطات علمي و رفت و آمدهاي علمي به مراكز علمي قصد دارند به پيشرفت هاي علمي دسترسي پيدا كنند و مشكل استكبار امروز اين است كه  ايران طي مدت كوتاه عمر انقلاب  اين همه پيشرفت هاي علمي را از كجا به دست آورده است  و به دنبال كشف پيشرفت هاي علمي ايران است و همه نيروي خود را براي رسيدن به اين هدف به كار بسته است.
 
حجت الاسلام مصلحي در ادامه با اشاره به چارچوب فعلي دشمن در بحث تحريف و نفوذ براي مقابله با انقلاب اسلامي گفت: القاء كنار آمدن با كدخدا است كه روي اين سرمايه گذاري سنگين كرده اند  به طوري كه در روزنامه هاي زنجيره اي ماهواره ها و فضاهاي شبكه هاي اجتماعي به دنبال القاي كنار آمدن با آمريكا هستند.
 
 طي دو سال و نيم گذشته نقدينگي كشور دو برابر و نيم شده است
وي با بيان اين كه 20 درصد از مشكلات اقتصادي كشور به دليل تحريم ها است گفت: طي دو سال و نيم گذشته نقدينگي كشور دو برابر و نيم شده است به طوري فرهيخته هاي اقتصادي دنيا، حتي آمريكايي مقاله نوشته اند، امكان ندارد طي دو سال و نيم نقدينگي كشور دو برابر و نيم شود چرا كه نقدينگي براي كشور هم فرصت  و هم تهديد است.
 
حجت الاسلام مصلحي گفت: وقتي اين نقدينگي در اختيار اتاق بازرگاني قرار مي گيرد تا جنس خارجي بي حساب و كتاب وارد كند  باعث مي شود جشنواره لباس تركيه اي در تهران آن هم پايتخت كشوري كه در نساجي حرف اول مي زند و در ارائه مدل نقش اول را داشته است،  امروز كارش به جايي رسيده است كه در تهران جشنواره لباس تركيه اي برگزار كند.
 
وي افزود: اين سرمايه اي است كه بايد براي توليد داخلي هزينه شود تا كارگر بيكار نشود و كالاهاي ايراني در انبارها باقي نماند، اما چشم به آمريكا دوخته اند ببينند آمريكايي ها چكار مي كنند.
 
حجت الاسلام مصلحي با اشاره به تأكيد رهبري بر اقتصاد مقاومتي گفت: كشور توان و ظرفت دارد و به راحتي مي تواند خودش را اداره كند اما متأسفانه در برخي از مجموعه تصميمات اقتصادي گرفته مي شود كه به نفع توليد داخلي نيست.
 
 ايجاد اشتباه محاسباتي براي مسؤولين و خواص   
 وزير سابق اطلاعات از ايجاد اشتباه محاسباتي براي مسؤولين و خواص به عنوان چارچوب دوم نفوذ و فتنه نام برد و افزود: يكي از رموز موفقيت سه سرويس اطلاعاتي اسرائيل و انگليس و و آمريكا در اين است كه در فتنه 88 تا جايي موفق بودند كه توانستند روي خواص اثرگذاري كنند.
 
وي با بيان اين كه آنها در اثرگذاري خود، مسؤولين را دچار اشتباه محاسباتي مي‌كردند ياد آورشد: در سه فتنه جمل و نهران و صفين در زمان امير مومنان يكي از كساني كه اميرمومنان به او به مي گويد چرا به من كمك نمي كني، اسامه است كه پيامبر در 18 سالگي حكم فرماندهي جنگ را به او داده بود، اما او در جواب اميرمومنان مي گويد، من با خدا عهد بستم با اهل قبله مبارزه نكنم و آنهايي كه درمقابل تو قراردارند همه اهل قبله هستند و اين اشتباه محاسباتي اسامه است.
 
به گفته وي در فتنه 88 ، سفارت انگليس بيش از 250 نفر پرسنل داشت كه بيش از50 نفر آنها انگلستاني و 200 نفر ايراني بودند كه  اين تعداد در سطح كشور از سوي سفارت انگلستان مأموريت داشتند استاندارها را دچار اشتباه محاسباتي كنند.
 
حجت الاسلام مصلحي در ادامه تلاش براي فرسايش ظرفيت هاي داخلي و خارجي نظام  را چارچوب سوم نفوذ و فتنه عنوان كرد و گفت: دشمن مي خواهد اين ظرفيت ها را از را در كشور نابود كند اما براي مقابله با آن نياز به هوشياري و انجام  وظايف به نحو احسن است.
 
وي افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمايشات  اخيرخود فرمود،هنوز نتوانستيم خسارت فتنه 88  را كه خواص در آن فريب خوردند جبران كنيم.
 
 وزير سابق اطلاعات تأكيد كرد:  امروز نيز اگر مراقبت نكنيم دشمن باز طراحي فتنه دارد و فتنه امروز دشمن فتنه جملي است و در فتنه جمل، طلحه و زبير رفتند مكه و از تو خانه پيامبر همسر پيامبر را آورند جلو امير مومنان قرار دادند.  
 
شايان ذكر است، يادواره سرداران و يک‌هزار و 700 شهيد کاشان و بزرگداشت شهيد احمدي روشن براي دومين سال متوالي توسط پايگاه بسيج مسلم ابن عقيل، كانون فرهنگي امام خامنه اي با حضور خانواده معظم شهيد مصطفي احمدي روشن، اجراي اشعار شاعر اهل بيت صابر خراساني و مداحي مداح اهل بيت حاج محمود شريفي در مجموعه ورزشي  شهداي بسيج کاشان  برگزار شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi