صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

پنج‌شنبه 5 آذر 1394 - 27 : 15

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 15564

3033 بازدید


  فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه‌كاشان:
مبارزه با استكبار به عنوان شعار محوري بسيج است

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ آنهايي كه امرو به دنبال نشان دادن چهره بزك شده آمريكا هستند و گستاخانه خواهان كم رنگ شدن و حذف شعار مرگ بر آمريكا هستند حضور آمريكا را قبل از پيروزي انقلاب اسلامي فراموش كرده اند


 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان با اشاره به مبارزه با استكبار به عنوان شعار محوري بسيج گفت: مبارزه با استكبار و استكبار ستيزي واژه اي است كه مبناي تعاليم ديني ما است.

به گزارش پورتال خبري كاشان، سرهنگ باقر فرهنگ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان پيش از ظهر امروز در همايش بزرگ شكوه و ايستادگي با تبريك  پنجم آذرماه سالروز تأسيس بسيج توسط امام خميني(ره) گفت: شجره طيبه بسيج كه امام راحل از آن به عنوان لشكر مخلص خدا نام برد امروز تبديل به درخت تنومندي  در همه عرصه ها شده است كه قدرت ونفوذ و عملكرد آن بركسي پوشيده نيست.
 
با اشاره به مبارزه با استكبار به عنوان شعار محوري بسيج گفت: مبارزه با استكبار و استكبار ستيزي واژه اي است كه مبناي تعاليم ديني ما است و مبارزه با ظلم و استكبار تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي هرچند كه جزو باورهاي ديني ما بود اما تحقق آن دور ذهن بود چون در زمان طاغوت سايه استكبار چنان بركشور سايه انداخته بود كه در باور كسي نمي گنجيد كه مي توان دست استكبار را از كشور كوتاه كرد.
 
فرمانده ناحيه مقامت بسيج كاشان گفت: با ايجاد روحيه استكبار ستيزي در مردم توسط امام راحل، روح اميد و مبارزه با استكبار  هم در مردم زنده شد و دولت هاي استكباري و در رأس آن آمريكاي جهانخوار به خاك مزلت كشيده شد.
 
وي افزود: روحيه اي كه در كلام امام خميني(ره) بود كه فرمود براي من مكان مطرح نيست، آنچه مهم است مبارزه با ظلم است و هرجا بهتر بتواند اين مبارزه انجام شود من  آنجا هستم، از اين رو 15 سال تبعيد را براي اين مبارزه  و مبارزه با استكبار را تحمل كرد.
 
روحيه مبارزه با استكبار نبايد كم رنگ شود بلكه روز به روز شعله ورتر شود
به گفته وي، اگر ما شعار مبارزه با استكبار را سر مي دهيم براي اين است كه سياست بيگانگان بر اين است كه ما را از باورهايمان دوركنند و تا زماني كه ما دست از ارزش ها و باورهاي خود برنداريم ما را رها نخواهند كرد، بنابراين روحيه مبارزه با استكبار نبايد كم رنگ شود بلكه روز به روز شعله ورتر شود.
 
سرهنگ فرهنگ ياد آورشد: اگر دست از مبارزه با دشمن استكبار برداريم دين و ارزش ها و آرمان هاي ما كه به بركت خون بيش از 200 هزار شهيد كه از بهترين نوجوانان و جوانان بودند را از دست خواهيم داد.
 
به گفته وي، آنهايي كه امرو به دنبال  نشان دادن چهره بزك شده آمريكا هستند و گستاخانه خواهان كم رنگ شدن و حذف شعار مرگ بر آمريكا هستند حضور آمريكا را قبل از پيروزي انقلاب اسلامي فراموش كرده اند كه چگونه عزت و شرف و استقلال ملت ايران را لگد مال كردند.
 
وي افزود: آنها فراموش كرده اند انقلاب ما خون بهاي شهداي ما و حاصل زحمات امام خميني(ره) و رهبري و رشادت هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده هاي شهداي  ما است.
 
سرهنگ فرهنگ در ادامه با تأكيد بر اينكه روحيه استكبار ستيزي را بايد روز به روز در بسيج وآحاد بسيج تقويت كرد گفت: آرمان و هدف بسيج در هركجا و هرمكاني در داخل و يا خارج از كشور مبارزه با استكبارجهاني است.
 
روح استكبار ستيزي در همه دنيا طنين انداز شده است
به گفته وي، امروز روح استكبار ستيزي در همه دنيا طنين انداز شده است و  شعارهايي كه بر عليه استكبار و سياست هاي استكبارجهاني داده مي شود براي اين است كه آنها قصد دارند با دروغ و تزوير و سياست هاي نخ نماي استكباري دنيا را اداره كنند.
 
فرمانده  ناحيه مقاومت بسيج كاشان گفت: بسيج بصيرت دارد و با روح استكبار ستيزي به بالندگي رسيده است و لحظه اي از دشمن غفلت نمي‌كند و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب شب گذشته فرمود، بسيج  نبايد غفلت كند، بايد بصيرت داشته باشد، موقع شناس و زمان شناس باشد و به موقع وارد عرصه شود چون قدرت بسيج در اين مولفه ها است.
 
فرهنگ در ادامه با اشاره به فرمايشات مكرر رهبر معظم انقلاب مبني بر اين كه فريب لبخند دشمن را نخوريد ياد آورشد: معظم له در سخنراني شب گذشته در جمع بسيجيان  نيز اشاره كرد  دشمن در ارتباط ها و لبخندهاي خود گاهي حتي با درآغوش گرفتن خنجر مي زند.
 
وي گفت: آنچه كه اين نظام و انقلاب را به قدرت رسانيده وحدت و يكپارچگي  است و آنچه كه تا به امروز دشمن از آن ضربه خورده است وحدت و يكپارچگي ملت ايران بوده است و اين وحدت و هم افزايي بايد در تمام عرصه ها حفظ شود.
 
بسيج در همه عرصه هاي علمي، اقتصادي، سياسي، امنيتي، نظامي، دفاعي، تربيتي، فرهنگي، هنري حضور دارد
وي با بيان اين كه عرصه بسيج عرصه خاصي نيست و بسيج هركجا نياز باشد همان جا است گفت: گستره بسيج در همه عرصه هاي علمي، اقتصادي، سياسي، امنيتي، نظامي، دفاعي، تربيتي، فرهنگي، هنري است اما بايد مراقب باشيم.
 
فرمانده  ناحيه مقاومت بسيج كاشان با بيان اين كه دشمن با نفوذ فرهنگي خود به صورت پيچيده وارد شده است گفت: هشت سال دفاع مقدس را عليرغم همه حمايت هايي كه از دولت متجاوز عراق شد با موفقيت و پيروزي و سرافرازي پشت سرگذاشتيم، چون امام فرمود اگر بيست سال جنگ ادامه داشته باشد ايستاده ايم و گفت ما را بكشيد ملت ما مقاوم تر مي شود.
 
وي افزود: هر شهيدي كه مي آمد روز بعد جمعيت كثيري از نيروي مردمي وارد جبهه ها مي شدند، از اين رو دشمن نتوانست به اهداف خودش برسد از اين رو به  دنبال جنگ نرم  و نفوذ فرهنگي رفت  بنابراين بايد اين عرصه را مراقبت كرد چون امروز دشمن تكنولوژي روز را در اختيار جوانان ايران اسلامي گذاشته است و  به دنبال بهره برداري از آن است.
 
سرهنگ فرهنگ با هشدار به جوانان و نوجوان در رابطه با تهديد و خطر ماهواره ها و شبكه هاي اجتماعي و گروهي‌گفت:  دشمن به دنبال اين است تا ما را از اين طريق نسبت به آرمان ها و باورها و ارزش هايي كه با خون هزاران شهيد به دست آورده ايم دوركند.
 
به گفته وي، امروز نيز در جبهه هاي مقاومت حضور فعال بسيج و جبهه مردمي عرصه را بر دشمن تنگ كرده است و آنها كه با تشكيل جبهه تكفيري و سلفي و وهابي به دنبال نا امن كردن منطقه بودند امروز مستأصل شده اند.
 
اسلام آمريكايي را در مقابل اسلام ناب محمدي قراردادند
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان با اشاره به اين كه پرچم و شعار جبهه باطل مانند جبهه حق است به طوري  كه تصور مي شود هردو جبهه حق هستند ياد آورشد:  امروز اسلام آمريكايي و غربي را مقابل اسلام ناب محمدي قراردادند تا اسلام ناب محمدي را تحت شعاع قرار دهند.
 
وي تشخيص جبهه حق را مهم قلمداد كرد و با بيان اين كه همانگونه كه رهبر معظم انقلاب گفت، جبهه حق را بايد با اهل حق شناخت ياد آورشد: جبهه باطل از اتحاد مسلمين ضربه خورده و خواهد خورد چون آنها آمده بودند تا خاورميانه بزرگ را از نيل تا فرات را تشكيل دهند اما امروز در رسيدن به اهداف خود شكست خورده و مستأصل شده اند.
 
شايان ذكر است، همايش بزرگ شكوه و ايستادگي در شهرستان كاشان امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشكيل بسيج مستضعفين توسط امام خميني(ره) امروز با عنوان  روز بسيج ، ايثار و شهادت درسالن شهداي بسيج شهرستان كاشان برگزارشد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

Transaction (Process ID 62) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction.

/Column_Left.asp, line 288

 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش