صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 12 اسفند 1393 - 0 : 23

نویسنده : پورتال خبری کاشان م . م

کد خبر : 13492

13108 بازدید


  پاسخ به فراخوان « تره خرد کني » پورتال خبري آران و بيدگل

اردوکشي مجازي ويژه نامه نويس نسل فردا در پورتال خبري آران و بيدگل


 
پورتال خبري آران و بيدگل روز دوشنبه 11 اسفند فراخواني را با عنوان « ما آمده ايم تره خرد کنيم ... »  منتشر کرد که براي تنوير اذهان مخاطبان محترم اي بي نيوز خواندن اين توضيحات را ضروري مي دانيم .

1- نويسنده اين فراخوان ، با انتخاب تيتر نقل قولي « ما آمده ايم تره خرد کنيم ... »  راساً از جانب همگان تصميم گرفته و اعلام کرده است : « ما آمده ايم تره خرد کنيم ... »  در صورتي که در فراخوان ، بايد با خواهش و تمنا مردم را به انجام کاري دعوت و ترغيب کرد ؛ اگر نويسنده محترم روزي بخواهد فراخوان راهپيمايي صادر کند ، آيا قطعنامه آن راهپيمايي را در همان فراخوان پيش از راهپيمايي منتشر خواهد کرد  ؟!        

2-  نويسنده اين فراخوان ، فعل تيتر نقل قولي خود را « آمده ايم » انتخاب کرده که ماضي نقلي است ؛ نويسنده فراخوان اعتراف مي کند اين فعل ( تره خرد کردن در حمايت از وي و در راستاي هجمه به پورتال خبري کاشان ) در گذشته هم اتفاق افتاده و اثر و  نتيجه آن هنوز ادامه دارد ! که البته شکي در آن نيست .  

3- نويسنده اين فراخوان ، به جاي تره ، در تصوير الصاق شده به فراخوان ، نادانسته پيازچه را به عنوان تره جا زده است !  البته وي در محتواي هجمه هاي مکتوب خود عليه پورتال خبري کاشان نيز به همين شيوه عمل مي کند .  

4- نويسنده اين فراخوان ، نادانسته ، ضرب المثل « براي فلاني تره خرد نکردن » را در غير معناي کنايي خود به کار برده که اگر ريشه اين ضرب المثل را مي دانست ، حتماً آن را در جاي خود استفاده مي کرد .    

5 - نويسنده اين فراخوان ، به جاي ارسال « دفاعيه و جوابيه » به پورتال خبري کاشان ، شکايت خود را بصورت « مطلب ويژه » به عنوان مهمترين مطلب شهرستان آران و بيدگل به مدت چند ساعت در پيشاني وب سايت آران و بيدگل منتشر کرد ! به راستي اين مطلب مهمترين رويداد خبري يا تحليل خبري - صبح روز دوشنبه 11 اسفند - اين شهرستان بود ؟!   

6- نويسنده اين فراخوان ، موضوعي فرعي و حاشيه اي پورتال خبري کاشان را برجسته و به موضوع اصلي ارتقاء داد که از وي به خاطر اين انتخاب بجا تشکر مي کنيم . 

7- نويسنده اين فراخوان ، با تردستي عمداً خواسته ذهن خواننده مطلب خود را منحرف کند ، وي در مقدمه فراخوان خود « پاسخ هاي پورتال خبري کاشان را از نظرهاي مربوط به آن جدا و القا کرده که اين نظرها ، « اعتراض برخي از شهروندان آران و بيدگل » بوده است !  
وي در شگرد شيطنت آميز خود ، در ابتدا 4 نظري که از پورتال خبري کاشان رونوشت برداري و باز نشر داده نوشته  « شهروندي نوشته است : ... / ديگري نوشته : ... / در نظري ديگر : ...  / نظر ديگر : ... »  حال آن که اگر اين نظرها و پاسخ هاي مربوط به آن ،  به همان ترتيبي که در پورتال خبري کاشان منتشر شده ( بصورت پيوسته و پشت سر هم ) چيده و منتشر مي شد ، هر  خواننده اي مي فهميد که اين نظرها متعلق به يک نفر است نه سه نفر ، نويسنده اين مطلب حتماً کلمه کارشکني که در دو پيام نوشته شده را ديده ولي آن را به روي خود نیاورده ، هر کس اين نشانه و پيوستگي اين 3 مطلب را رهگيري کند مي فهمد که اين نظرها متعلق به يک نفر است ولي نويسنده فراخوان با فريبکاري آنها را به شهروندان آران و بيدگل تعميم داده است . ( گرچه راهکارهاي ديگري هم براي اثبات اين ادعا وجود دارد )  

8- پاسخ هاي پورتال خبري کاشان به صاحب نظراني که در بخش نظرات  اين وب سايت ، نظر خود را بيان مي کنند ، صرفا" براي همان افراد نوشته مي شود ، بدون شک  « اظهارات بی پایه » ، « عصبیت » و « تفکرات دوران جاهلیت » را کسانی دارند  که پورتال خبري کاشان را به خاطر تعصبات واهي ، تکفير مي کنند و هر گونه نقد در خصوص عملکرد آقاي منصوري را ،‌ نقد و مخالفت با مردم شهرستان آران و بيدگل وانمود مي کنند و نامهربانانه ، غير منطقي و بدون هيچ سند و مدرکي پورتال خبري کاشان را تخريب مي کنند و با اين روش ايذايي مي خواهند که همگان به ريسمان تيمسار چنگ زنند و پراکنده نشوند  .    

9 - نويسنده اين فراخوان که از « انتساب چاپ رپرتاژ آگهي براي آقاي منصوري » اين گونه از کوره در رفته و اردوکشي مجازي راه انداخته ، بايد به پورتال خبري کاشان حق دهد که در چند شماره اين ويژه نامه ( شماره هاي 12- 9 - 8 - 7 ) به پورتال خبري کاشان تهمت‌ها و دروغ‌هايي در مطالبي تحت عنوان سناريوي تخريب منصوري ، ناگفته هاي تيمسار ، روز خوب آران و بيدگل و ... نسبت داد ولي اين وب سايت خبري هيچ واکنش شتابزده اي  از خود بروز نداد . 

10-  همانطور که نويسنده اين فراخوان  ،  نقش وکيل مدافعي آقاي منصوري را ايفا مي کند،  پورتال خبري کاشان هم به عنوان وکيل مدافع رسانه اي مسئولان کاشان  ، وظيفه ذاتي خود را در اين زمينه انجام مي دهد ؛ 
نويسنده اين فراخوان بد نيست نمونه اي از زمزمه هاي خود درخصوص شهر و مسئولان کاشان را در نسل فردا مرور کند تا پي به منکر خود ببرد :   

شماره 4 دي 92 / شنیده شده در نشست های اخیر شورای اسلامی شهر کاشان بحث بر ســر خط مرزی این شهر با آران و بیدگل بالاگرفته است. 
شــنیده شــده ع-ه-ط از اعضای شورای شهر کاشان در سخنان تندی از شورای اول این شهر برای اقدام نکردن علیه تعیین خط راه آهن به عنوان مرز دو شهرستان انتقاد کرده که با عکس العمل یکی از اعضای شورا که از طیف خاندان یثربی است مواجه شده است. 
همچنین خبر می رسد این عضو شــورا از دیگر اعضا درخواست کرده مواضعی علیه جاده کنارگذر آران و بیدگل در رسانه ها مطرح کنند . 

شماره 5 بهمن 92 / همزمان با استقبال عباسعلی منصوری از جک استراو به عنوان رییس گروه دوستی ایران و انگلیس، شبنامه ای علیه تیمسار در برخی از منازل مسکونی شهر کاشان پخش شد. شنیده ها حاکی است در این شبنامه با ادبیاتی تند از منصوری عملکرد وی انتقاد شده است.

شماره 6 اسفند 92 /  ناگفته هاي تيمسار 

شماره 8  خرداد 93 / شنیده شده جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی کاشان در ماه های اخیر تلاش هاي خود را برای برکنار کردن دکتر منصور دیاری بیدگلی از ســمت ریاست دانشــگاه آزاد اسلامي کاشان افزایش داده اند. 
بر اســاس این شــنیده ها با وجود این پیگیری ها، به دلیل موفقیت نسبی این مدیر آران و بیدگلی و همچنین حمایت عباسعلی منصوری نماینده مردم در مجلس این تلاش ها بی نتیجه مانده است .

شماره 8 خرداد 93 / سناريوي تخريب منصوري 

شماره 9 تير 93 / شنیده ها حاکی است پس از انتصاب فرماندار جدید کاشان و به دنبال پیگیری های جمعی از سیاسیون اعتدال گرای این شــهر برای برکناری حمیدرضا تاملی، معاون این فرمانداری، پیگیری های پشــت پرده ای برای تصاحب معاونت فرمانداری آران و بیدگل توسط این جوان سیاسی کم سن و سال کاشانی انجام شده است .

شماره 9 تير 93 / پس از به تعویــق افتادن چند باره کلنگ زنــی جاده آران و بیدگل به گرمسار، در میان برخی از سیاسیون شهر آران و بیدگل شایعه شد که جمعی از صاحبان نفوذ کاشان از جمله نماینده قبلی و اعضای یکی از بیوت بزرگ مذهبی کاشــان، با مراجعه به حجت الاسلام ناطق نوری که باجناق وزیر راه و شهرسازی است و از طریق اعمال نفوذ تلاش کرده اند ساخت این جاده  را متوقف کنند 

شماره 9 تير 93 / روز خوب آران و بيدگل و حواشي و فضاسازي هاي پيرامون آن

شماره 12 شهريور 93 / شنیده ها حاکی است رضوی شهردار کاشان که از او به عنوان مدعیان نامزدی انتخابات دور بعدی مجلس نام برده می شود در تماس با تعدادی از روسای هیات مذهبی آران و بیدگل در روز 23 مردادماه، آنان را به مراسم روضه خوانی و شام در قمصر دعوت کرده است . 

شماره 13 مهر 93 / شنیده شده برخی از اعضای شــورای اسلامي شهر کاشان با حضور در جمع اعضای شــورای برنامه ریزی بیدگل، به آنان پیشنهاد داده اند طوماری را به امضا برسانند که در آن از مجلس و وزارت کشور خواسته شود با اختصاص نماینده مستقل به آران و بیدگل موافقت نکرده و به شهر کاشان دو نماینده تعلق گیرد . 
البته شنیده شده این درخواست به صورت صریح از جانب اعضای شورای برنامه ریزی بیدگل رد شده و در نامه ای به شورای شهر کاشان بر این خواسته عمومی مردم تاکید شده است . 

شماره 15 آذر 93 / شنیده شده در هفته های اخیر فرماندار، رییس شورا و شهردار یکی از شهرستان های همجوار در محل شهرک صنعتی سلیمان صباحی، نشستی با معتمدان و صاحبان صنایع بیدگل داشته اند . 
در این جلسه از معتمدان و صاحبان صنایع بیدگل خواسته شده با طرح اختصاص نماینده مستقل به آران و بیدگل مخالفت کرده و خواستار افزایش یک نماینده به کاشان شوند . 

شماره 15 آذر 93 /  شنیده شــده در هفته های اخیر گروه های متعدد سیاسی متشکل از برخی از خواص سیاسی شهر کاشــان برای رایزنی با نمایندگان مجلس در خصوص طرح افزایش نمایندگان به تهران سفر کرده و در ساختمان مجلس حضور یافته اند .

شماره 16 دي 93 / شنیده شده در سفر علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس به کاشــان، عده ای در نشســت با وی نقل به مضمون گفته اند: آران و بیدگل اختلاف دارند و فاصله آن با کاشــان نیز تنها یک خیابان بیشتر نیست ، آنها نماینده مستقل نمی خواهند به کاشان دو نماینده بدهید. 

شماره 16 دي 93 / به دنبال تلاش های جمعی از خواص سیاســی کاشان برای سنگ اندازی بر سر اختصاص کرسی مستقل نمایندگی مجلس به آران و بیدگل، این افراد که مسوولان اجرایی ارشد شهر کاشان در میان آنها به چشم می خورد، نشستی را با معتمدان و اعضای شوراهای اسلامي شهرهای ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر نیز داشته اند و در این نشست ها خواستار امضای طومار علیه نماینده مستقل شده اند . 

شماره 16 دي 93 / شنیده شده یکی از مدیران ارشد سیاسی شهرستان کاشان پس از برکناری یکی از مدیران فرهنگی این شهرستان از سمت خود، با انتصاب یکی از مدیران اهل آران و بیدگل به این ســمت شدیدا مخالفت کرده است.

در پايان ضمن احترام به مردم بصير و فهيم دارالشهداي آران و بيدگل به اطلاع مي رساند پورتال خبري کاشان هيچگاه و در هيچ نقدي عليه مردم سخت کوش و پرتلاش اين شهرستان  کلمه اي به گزاف نگفته است ؛ اگر نقدي بوده حتما فردي يا افرادي مطمح نظر بوده اند ، غير از اين هر کس ادعاي ديگري دارد مبنی بر  - خدای ناکرده - بی حرمتی , هتاکی و توهین ما به مردم شریف آران و بیدگل  آن را مستند و مکتوب  ارائه کند تا از قصور احتمالي خود عذرخواهي کنيم .  
پورتال خبری کاشان در دفاع از نقدهای خود درباره عملکرد آقای منصوری یا هر موضوع دیگری که نام آران و بیدگل در آن بوده بارها و بارها توضیحات کافی داده است و ضرورتی را برای تکرار آن نمی بیند ولی در صورت ادامه فتنه گری ها ,   بدون رعایت  خویشتنداری و مصلحت اندیشی های معمول مجبور به بیان توضیحات مفصلتری خواهد شد که ممکن است منجر به خشم و هوچی گری بیشتر تفرقه افکنان دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل شود .

    


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi