صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 - 39 : 18

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 13131

2700 بازدید


  محکوميت اهانت به ساحت پيامبر اکرم(ص) از سوي مسؤولان، نهادها و سازمان هاي شهرستان كاشان

اين پُست لحظه به لحظه به روز مي شود.


 
هيئت عاشورائيان كاشان با صدور بيانيه اقدام توهين آميز مجله فرانسوي شارلي ابدو و انتشار پي در پي چند کاريکاتور موهن از پيامبر اعظم (ص) و توهين به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

متن اين بيانيه كه يك نسخه از آن براي پورتال خبري كاشان ارسال شده است به سرح زير است
 اقدام وقيحانه نشريه فرانسوي شارلي ابدو در هتک حرمت به ساحت مقدس نبي مکرم اسلام(ص)، جلوه اي ديگر از دشمني عميق و کينه توزي دشمنان اسلام و بنگاه هاي رسانه اي غرب را به تصوير کشيد.
 اين حرکت ضد انساني که معارض با اصول و قواعد پذيرفته شده اخلاقي در تمامي اديان بشري است و ريشه در ذات پليد صهيونيسم بين المللي دارد، نشانگر اسلام هراسي و عجز توهين کنندگان در مقابله منطقي با اسلام است که نه تنها نتوانسته موجب تحقير مسلمانان جهان گردد، بلکه بيش از پيش ابعاد فراگير و جهان شمولي پيام هاي بي زنگار آئين پاک محمدي را نمايان مي سازد.
  هتک مقدسات مسلم بيش از يک و نيم ميليارد مسلمان جهان، نه تنها توهين به اسلام عزيز، که توهين به همه اديان الهي است. هيات عاشوراييان کاشان در همنوايي با تمام مسلمين جهان به خصوص ملت مسلمان ايران ومردم مومن کاشان، اين اقدام شنيع را محکوم کرده و به تمامي جهان استعمار و عاملين اصلي اين جنايت هشدار مي دهيم که ما در دفاع از آرمان هاي دين مبين اسلام و پيامبر صلح و دوستي"حضرت محمد(ص)"، ذره اي عقب نشيني نکرده و نخواهيم کرد.



محکوميت اهانت به ساحت پيامبر اکرم(ص) از سوي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان كاشان
اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان كاشان با صدور بيانيه اقدام توهين آميز مجله فرانسوي شارلي ابدو و انتشار پي در پي چند کاريکاتور موهن از پيامبر اعظم (ص) و توهين به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم کرد.
متن اين بيانيه كه يك نسخه از آن براي پورتال خبري كاشان ارسال شده است به سرح زير است
 بسم الله الرحمن الرحيم
ما ارسلناك الا رحمه للعامين (‌سوره انبياء)
حوادث تروريستي اخير كشور فرانسه و در محل دفتر نشريه شارلي ابدو و پس از آن توهين مجدد اين نشريه به ساحت مقدس و مبارك پيامبر رحمت و مهرباني حضرت محمد (ص) يك بار ديگر اذهان عمومي ملت هاي آزاده جهان به ويژه مسلمانان را به آنچه در معادلات سياسي جهان غرب مي گذرد متوجه نمود.
 همان طور که پيش بيني مي شد، در يك اقدام هماهنگ اين حرکت تروريستي به تيتر يک رسانه هاي نظام سلطه تبديل شد تا بار ديگر بر طبل اسلام هراسي بکوبند تا شايد به خيال خام خود از گشترش اسلام در اروپا بكاهند.
 بي شک تروريست در هر شکل از آن مذموم و نکوهيده است. همانگونه که توهين به مکاتب الهي و پيامبران خدا هم غيرقابل دفاع است. ليکن استفاده از اقدام تروريست هاي پرورش يافته تحت دلاري عربي و سلاح هاي غربي براي فضا سازي و توهين به اسلام نيز اقدامي شرم آور است.
 اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش اموزان كاشان به نمايندگي از تمامي دانش آموزان محب و دوستدار پيامبر رحمت و مهرباني اين اقدام غير اخلاقي و توهين به مقدسات بيش از يك ميليارد مسلمان را محكوم و از همه آزادي خواهان و آزادگان جهان تقاضا دارد تا با اقدام عملي براي جلوگيري از تكرار اين اعمال كه موجب خدشه دار شدن احساسات جوامع اسلامي مي گردد وارد عمل گردند
 اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان كاشان

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی کاشان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)
بسم الله الرحمن الرحیم"
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون" (سوره صف، آیه 8)"
آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند."
"وَ ضَرِبَت عَلَیهِمُ الذّلّهُ و المَسکنَنَهُ وَباووا بِغَضَبٍ مَنَ اللهِ دَلِک بِاَنّهُم کَانُوا یَکفُرُون بِایات اللهِ و یَقتُلُونَ النَبِیینَ بِغَیرِ الحقِ ذَلکَ بِما عَصَوا و کَانُوا یَعتَدُون" (سوره بقره، آیه 61)"
"و بر آن ها ذلت و خواری مقدر گردید، و چون دست از ستمکاری و عصیان برنداشته و به آیات خدا کافر می گشتند و انبیاء را به ناحق کشتند دیگر بار به خشم و قهر خدا گرفتار شدند"
تکرار حرکت شنیع و غیر انسانی توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و اهانت به مقدسات بیش از یک سوم جمعیت جهان، با هدف اجرای پروژه اسلام هراسی و با برنامه ریزی دقیق و گسترده توسط عده ای از سران پلید کفر و الحاد جهانی صورت گرفته است.
سران کشورهای استعمارگر که حیات شان را در گرو استواری اراده ی نادانی و جهل مردمانشان می دانند، برای جلوگیری از متزلزل شدن پایه های منحوص امپریالیستی خود، پروژه ی اسلام هراسی را کلید زده اند.
دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) از هر دست آویزی از جمله راه اندازی گروه های تروریستی همچون داعش و تصویب قوانین ضد آزادی به منع حجاب و عدم گسترش مساجد در شهرهای اروپا یا ترور رهبران گروه های مقاومت اسلامی یا حرکت اخیر آنان در راه اندازی غائله ی کشتار شارلی ابدو که یادآور حوادث ساختگی 11 سپتامبر می باشد، در جهت دور ماندن مردمان آن دیار از حق و حقیقت و معرفی اسلام جعلی که نماینده آن، تفکر طالبان و داعش است، به‌عنوان اسلام اصیل استفاده می‌نمایند.
در برهه حساس کنونی، حفظ بصیرت انقلابی و اتحاد مسلمانان جهان، یک بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را در این طرح شکست خورده هویدا خواهد ساخت.
اداره تبلیغات اسلامی کاشان، این اقدام نشریه فرانسوی را توطئه ای صهیونیستی غربی دانسته و ضمن محکومیت این حرکت مذبوخانه، حمایت خود را از ساحت مقدس رسول اعظم-صلی االله علیه و آله- تا پای جان اعلام می نماید و معتقد است، جسارت آنان به حضرت رحمت اللعالمین باعث نفوذ هر چه بیشتر مهر آن حضرت در دل مردم آزادیخواه جهان و تبلیغی برای گسترش هرچه بیشتر اسلام ناب خواهد شد. «وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَکِنَّ اللَّهَ رَمَى»
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کاشان



بیانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)
رئیس دانشگاه بیانیه ای در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
روند رو به رشد گرایش به اسلام در بین مردم کشورهای غربی، حاکمان این کشورها را به تکاپوی جلوگیری از امواج خروشان این حرکت با سیاه‌نمایی چهره‌ی رحمانی اسلام ناب محمدی انداخته است. برخی کشورهای غربی به پشتوانه پوشالی امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم بین الملل، جسارت و بی ادبی را از حد گذرانده و نسبت هایی که لایق خودشان و اربابان شیطان صفتشان است به پیامبر رحمت نسبت می دهند غافل از آنکه این اعمال مشتی خاک بر روی خورشید است و تاثیری در کم کردن نور لایزال اسلام عزیز نداشته است.
نکته قابل تامل در این جریان، باج خواهی بی شرمانه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است که همواره یکی از طراحان و عاملان اصلی رشد و تحریک گروه های افراطی و تروریستی در منطقه به شمار می آید.
امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربی‌ها به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام خشمگین‌اند و موج نفرت و انزجار از اهانت مجله فرانسوی که دولتمردان غربی از آن حمایت کرده‌اند همه جا را فرا گرفته است.
دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان نیز این اقدام بی شرمانه و دین ستیزان نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در نشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهربانی و رحمت را همصدا با تمام مسلمانان، آزادی خواهان و دینداران جهان محکوم نموده و از سازمان ملل و مجامع جهانی می خواهد تا در مقابل هرگونه توهین و اهانت به ادیان توحیدی، عکس العملی مناسب نشان دهند.

بيانيه رئیس دانشگاه کاشان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)
پیامبرخاتم، بهانه آفرینش و رحمت للعالمین، ارجمندترین انسانی روی زمین از ازلیت تا ابدیت ، خورشید روشنگر و رهنمون همة بشریت به سوی خوبی هاو پاکی هاست. پیامبری که با مکارم اخلاقش کامل ترین دین خدا را در ضمیر مشتاقان و خواهندگان کوثر فیاض معارف آسمانی نشاند و بر قلب حق جویان دامن دامن معنا و معنویت روانه ساخت.
اندیشمندان  منصف غرب  همواره بر جایگاه رفیع و تلاشهای آن رسول عقل و مهربانی  در تعالی فرهنگ بشری تاکید نموده اند، چنانچه متفکر و نویسنده بزرگ انگلیسی برنارد شاو می نویسد:" جهان امروز در اوج نیاز خود به مردی با تفکرات محمد است به نظر من اگر وی امروز زمام امور جهان را بدست می گرفت در حل مشکلات ما موفق بوده و صلح و سعادتی را که بشر در پی آنست را تامین خواهد کرد.
بی شک  اسائه ادب به پیامبر مهربانی،فخر آفریدگان و اکمل آدمیان به هر قصد و نیّت  و با هر بهانه و ابزار و امکانی که باشد محکوم و مذموم است و نشانی از بی اخلاقی جهالت آمیز دشمنان  است.
بدینوسیله با محکوم کردن اقدام مغرضانه و کینه توزانه مجله «شارلی ابدو» در اقدام موهن چاپ کاریکاتور «رسول اعظم» که موجب رنجش خاطر مسلمانان جهان شد اعلام می داریم؛ دین سراسر حکمت و رأفت اسلام نه با این تلاش های بی مقدار و نه با تندروی گروهی منحرف به ظاهر مسلمان خدشه نمی پذیرد و خالق دو جهان یاریگر دین خود و دین باوران خواهد بود.
رجاء واثق داریم جامعه جهانی خصوصاً جامعه مسلمین درمقابل این حرکت تفرقه انگیز با خردورزی و عقلانیت نیات پلید و شوم تفرقه افکنان و هتاکان مزدور استکبار را نقش بر آب خواهند ساخت.
دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه




بيانيه مجمع علمی امام صادق علیه السلام در محكوميت اهانت به پيامبراكرم(ص)
بسم اهلل الرحمن الرحیم
لـبیک یـا رسـول الله
یک بار دیگر دستان آلوده و اجیر شده صهیونیسم جهانی در کمال گستاخی و بی ادبی، چهرۀ تابناک و درخشان خاتم األنبیاء و المرسـیی حضرت رسول اهلل األعظم وجود نازنی حضرت محمّد مصطفی صیّی اهلل عییه و آله و سیّم را مورد توهی و هتک حرمت قرار دادند.
آنچه که اتّفاق افتاد اوج بغض و کینه دشمنان قسم خورده اسالم بود. آن جُهّال فریب خورده شخصیّتی را مورد حمیه قـرار دادنـد کـه در تمامی کتب آسمانی خداوند تبارک و تعالی از او به عنوان بهتری انسان روی زمی نام می برد. تمامی ادیان آسمانی ای را باور دارند که بنیانگذار فرهنگ و ادب و تمدّن در دنیاست.
عزیزی که خداوند مهربانیها او را در قرآن کریم »رحمت« برای تمام جهانیان معرّفی می کند. »وَ ما أَرْسَیْناکَ إِلَّ رَحْمَةً لِیْعالَمی « او بقدری مهربان است و خوش اخالق و خوش برخورد که حتّی دشمنانش هنگامی که به او می رسند وی را احترام می کنند تا جـایی کـه پروردگار درباره آن وجود گرامی می فرماید: »وَ إِنَّکَ لَعَیى خُیُقٍ عَظیمٍ« در پیشگاه ایزد منّان آنقدر آبرو و عزّت دارد که هنگام خطاب به وی از الفاظ یا ایّها النّبیّ و ایّها الرّسول استفاده می کند. لقب طه و یس به او می دهد و آن سوره را قیب تپنده قرآن و دی معرّفی می کند.
چگونه می شود تفسیر کرد جایی که بالتری و بهتری نعمتش را خداوند در قالب کوثر به او إعطا می کند »إِنَّا أَعْطَیْناکَ الْكَوْثَرَ« او را در یک شب به معراج می برد و مصداق »إِنِّی أَعْیَمُ ما ل تَعْیَمُون« در آن سفر عظیم روحانی عینیّت پیدا می کند »ثُمَّ دَنا فَتَدَلَّى فَكانَ قابَ قَوْسَیْ ِ أَوْ أَدْنى« رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند بنگر که تا چه حدّ است مقام آدمیّت زیباتری نام الهی به وی ابّهتی خاصّ می دهد محمّد صیّی اهلل عییه و آله و سیّم، او را محمود می خواند، کسی کـه مـورد سـتایش پروردگار قرار می گیرد.
تا جایی آن وجود در محضر پروردگارش مورد لطف می باشد که در حقّ دشمنانش نفری نمود »تَبَّتْ یَدا أَبی لَهَبٍ وَ تَب«. آری تمام قرآن ما از طرف خداوند تعریف و تمجید آن انسان بزرگ است. و دشمنان بدانند که با ای اقدامات ذلیالنه و ناشیانه، نه تنها ذرّه ای از عظمت و بزرگی آن حضرت کم نمی شود بیكه به مصداق عدو شود سـبب خیـر گـر خـدا خواهـد چهـرۀ پیـامبر بـرای مـردم دنیا بیشتر آشكار می گردد.
ای اقدام موه نشریّه صهیونیستی فرانسوی در هتک حرمت رسول اهلل األکرم صیّی اهلل عییه و آله و سیّم را به شـدّت محكـوم نمـوده و انزجار و نفرت و برایت خود را نسبت به ای حرکت وقیحانه و عامالن آن اعالم می داریم.
مجمع علمی امام صادق(ع)



يیانیه تشکل دانشجویان و دانش آموختگان منطقه مشهد اردهال کاشان
بسم الله الرحمن الرحیم «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» اوست که رسول خود را با هدایت و آیین درست فرستاد تا آن را بر همه ادیان چیره سازد،
هر چند مشرکان را نا خوش آید (توبه/آیه ۳) پس از ۱۴ قرن از انوار پر فروغ و نوای دل انگیز پیام آور بشارتهای الهی وجود نازنین پیامبر اعظم،یکبار دیگر تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلب هایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر مهربانیها در سراسر جهان،به اقدامی گستاخانه دست زدند. 
این اقدام شارلی ابدو دلیل روشنی بر اهداف عامدانه تروریست‌ها برای تحریک احساسات مسلمانان و تحقیر آنان است.
 این اقدام به احساسات نزدیک به دو میلیارد مسلمانان جهان اهانت کرد. استکبار و همه رسانه‌های او در خدمت هتاکان به دین و ادب هست و هیچ آزاده‌ای در دنیا بی‌احترامی به ساحت مقدس پیامبر اکرم اسلام و خاتم پیامبران را نمی‌پذیرد. و امروز وظیفه ما ترویج وحدت و همراهی با امت پیامبر زیر چتر کلمه لااله‌الاالله و محمداً رسول‌الله است تا اینها بدانند و بفهمند که وحدت جهان اسلام به آنها درس سختی خواهد داد.
 بی شک این توطئه شوم به مانند تولید فیلم های ضد اسلامی هالیوود راه به جایی نخواهدبرد و به زودی طومار استعمارگران و نوکران دیکتاتور آنانهم پیچیدخواهدشد. 
تشکل دانشجویان و دانش آموختگان منطقه مشهد اردهال کاشان به نمایندگی از مردم این منطقه، ضمن محکومیت چاپ کاریکاتور موهن از دانش جویان و دانش آموختگان در سراسر جهان اسلام می خواهد تا اجازه ندهند که نژاد پرستان بیش از این از ساحت هنر جهت توهین به پیروان ادیان الهی استفاده کنند و با علم و روحیه آزاده خواهی خود نشان دهند که گروه های تروریستی به خصوص داعش جزء هیچ یک از مذاهب اسلامی نیستند. 
تشکل دانشجویان و دانش آموختگان منطقه مشهد اردهال کاشان



بیانیه سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اسلام (ص)
سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با صدور بيانيه ای اقدام توهين آميز مجله فرانسوي شارلي ابدو در انتشار کاريکاتور موهن از پيامبر اعظم (ص) و توهين به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد.
بسم الله االرحمن الرحیم
با درود و صلوات خدا بر پیامبر اکرم(ص)
«وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمينَ» (آیه 107 سو ره انبیا)
دشمنان همواره با ابزار و روش های مختلف به دنبال تخریب چهره مسلمانان و اسلام هستند اما از آنچا که تمام اقدامات آنها عاملی برای توجه جهانیان به اسلام و مسلمانان می شود این پروژه آنها نیز که با زبان هنری و از مطبوعات فرانسه برخاست عکس العمل همه مسلمانان حتی غیر مسلمان ها را در محکومیت توهین به مقدسات آشکار ساخت.
اقدام وقيحانه نشريه فرانسوي شارلي ابدو در هتک حرمت به ساحت مقدس نبي مکرم اسلام(ص) وسیله ای شد تا تمامی اقشار، افراد، گروه ها به ویژه نسل جو ان در همه اماکن و فضاها خاصه فضای مجازی با نشر نام پیامبر اعظم، قرائت صلوات، بیان سجایا و خصایص اخلاقی رسول الله و توصیه های دینی و مذهبی آن حضرت در قالب برنامه های گرافیکی، عکس، فیلم، صوت و پیامک دست به دست شود تا سیره نبوی بیشتر معرفی و شناسایی شود.
امروز دشمن با این حرکت خود علاوه بر شکوفایی  تمامی استعدادها، ظرفیتها و پتانسیل های نسل جوان برای محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) در قالب اشکال و شیوه های مختلف و متنوع نفرت و بیزاری جهانیان را نسبت به خود برانگیخت تا آنجا که حتی واکنش مقام پاپ رهبر کاتولیک های جهان به این اقدام ضد فرهنگی در توهین به مقدسات ادیان آشکار ساخت.
اين حرکت ضد انساني، اخلاقی و  دینی نشریه فرانسوی جلوه اي ديگر از دشمني عميق و کينه توزي دشمنان اسلام از آستین بنگاه هاي رسانه اي غرب به تصویر کشیده شد که معارض با اصول و قواعد پذيرفته شده اخلاقي در تمامي اديان بشري است که ريشه در ذات پليد صهيونيسم بين المللي دارد.
این حرکت های دشمن نشانه اسلام هراسي و عجز توهين کنندگان در مقابله منطقي با اسلام است که نه تنها موجب تحقير مسلمانان نمی شود بلکه  بيش از پيش ابعاد فراگير و جهان شمول محمد مصطفی(ص) رحمت للعالمین و  ختم رسل را نمايان مي سازد.
هتک حرمت  مقدسات مسلمان بيش از يک و نيم ميليارد مسلمان جهان، و  شعائر آنها  نه تنها توهين به اسلام بلکه توهين به همه اديان الهي است.
پر واضح و مبرهن است که اقدامات متنو ع و  مستمر دشمنان برای تحقیر و  تخریب اسلام و  مسلمانان عاملی می شود تا حس کنجکاوی جهانیان بیشتر و بهتر برانگیخته شود و تحقیق و  پژو هش کنند که اسلام چه دینی و پیامبر آن دارای چه شخصیتی است.
سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در پایان بار دیگر این اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کرد و هشدار مي دهد که مسلمانان در دفاع از آرمان هاي دين مبين اسلام و حضرت محمد(ص) پيامبر صلح و دوستي و مهربانی و رسول اخلاق و مهرورزی ساکت نمی ماند.



بيانيه مجمع عاشقان بقیع ع دوشنبه شبها در محكوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبراكرم
مداحان اهل بیت ع کاشان
اهانت به ساحت پیغمبررحمت حضرت خاتم الانبیاص را محکوم مینماید
مسئول عاشقان بقیع ع
ذاکرالحسین سید رضاراستگو


بیانیه هيات پياده روي كربلاي معلي بصيرت حسيني كاشان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص)
هيات پياده روي كربلاي معلي بصيرت حسيني كاشان بیانیه ای در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
روند رو به رشد گرایش به اسلام در بین مردم کشورهای غربی، حاکمان این کشورها را به تکاپوی جلوگیری از امواج خروشان این حرکت با سیاه‌نمایی چهره‌ی رحمانی اسلام ناب محمدی انداخته است. برخی کشورهای غربی به پشتوانه پوشالی امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم بین الملل، جسارت و بی ادبی را از حد گذرانده و نسبت هایی که لایق خودشان و اربابان شیطان صفتشان است به پیامبر رحمت نسبت می دهند غافل از آنکه این اعمال مشتی خاک بر روی خورشید است و تاثیری در کم کردن نور لایزال اسلام عزیز نداشته است.
نکته قابل تامل در این جریان، باج خواهی بی شرمانه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی است که همواره یکی از طراحان و عاملان اصلی رشد و تحریک گروه های افراطی و تروریستی در منطقه به شمار می آید.
امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربی‌ها به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام خشمگین‌اند و موج نفرت و انزجار از اهانت مجله فرانسوی که دولتمردان غربی از آن حمایت کرده‌اند همه جا را فرا گرفته است.
هيات پياده روي كربلاي معلي بصيرت حسيني كاشان  نیز این اقدام بی شرمانه و دین ستیزان نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در نشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهربانی و رحمت را همصدا با تمام مسلمانان، آزادی خواهان و دینداران جهان محکوم نموده و از سازمان ملل و مجامع جهانی می خواهد تا در مقابل هرگونه توهین و اهانت به ادیان توحیدی، عکس العملی مناسب نشان دهند.
هيات پياده روي كربلاي معلي بصيرت حسيني كاشان 


جامعه اسلامي مهندسين كاشان در محکوميت کاريکاتور موهن نشريه فرانسوي بيانيه دادند
جامعه اسلامي مهندسين كاشان کاريکاتور موهن نشريه فرانسوي را که با دسيسه‌هاي استعمار غرب طراحي شده است، طي بيانيه‌اي محکوم کردند. اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
بيانيه جامعه اسلامي مهندسين در محکوميت اقدام نشريه فرانسوي در بازنشر کاريکاتور موهن عليه نبي مکرم اسلام (ص) لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِيزٌ عَلَيهِ ما عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيکُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُفٌ رَحِيمٌ>> سوره توبه،آيه 128

 حرکت شرم آور و دين ستيز نشريه معلوم الحال فرانسوي در بازنشر کاريکاتور موهن عليه رسول مهر و رحمت، پيامبر اعظم (ارواحنا فداه) قلوب تمامي آزادگان جهان و موحدان و متدينان علي الخصوص مسلمانان عالم را جريحه دار نمود. 
در جهاني که انديشمندي براي زير سؤال بردن داستاني به نام هولوکاست به زندان افکنده مي شود و آزادي بيان در پاي منافع صهيونيست به هيچ انگاشته مي شود، بهترين خلق خدا از ازل تا ابد به سخره گرفته مي شود و اين حرکت موهن درنظر دشمنان دين و بندگان زر و زور و تزوير، عين آزادي بيان قلمداد مي گردد. 
درحاليکه آموزه هاي اسلام ناب محمدي(ص) هرگونه خشونت و افراط را به صراحت تقبيح مي کند و از قضا مسلمانان عالم بزرگترين قربانيان تروريسم در جهان هستند، در اقدامي مشکوک و پر از ابهام به دفتر نشريه اي معلوم الحال که سابقه اي روشن در اسلام ستيزي دارد، حمله مي شود و تعدادي کشته برجاي مي ماند و اين سرآغازي مي شود تا اسلام ستيزان و دشمنان رسول اعظم(ص) عقده گشايي کنند و سردمدار تروريسم يعني رژيم کودک کش صهيونيستي و حاميان مزوّرش دست در دست، راهپيمايي عليه خشونت و تروريست برگزار نمايند و باز سرپوشي باشد بر قتل و جنايت و آدم کشي و حمايت از تروريسم. جامعه اسلامي مهندسين به عنوان تشکلي اصولگرا ضمن محکوميت هرگونه اعمال تروريستي، قاطعانه اقدام موهن نشريه فرانسوي را در توهين به ساحت مقدس حضرت خاتم الانبياء،پيامبر اعظم(ص)، محکوم نموده و از عموم آزادمردان و پيروان اديان آسماني به ويژه علما و نخبگان امت اسلام مي خواهد تا دربرابر اين اقدام وقيحانه موضعگيري نموده و تلاش خود را مصروف افشاي پشت پرده جريان هاي تروريستي اسلام نما و همچنين دشمنان پليد اسلام ستيز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمي مرتبت(ص) نمايند . 
به اميد روزي که جهان با ظهور مصلح آخرالزمان،مهدي موعود(عج) سرشار از شميم عطر آموزه هاي اسلام ناب محمدي(صلّي الله عليه و اله و سلّم) گردد. 
جامعه اسلامي مهندسين کاشان 



بيانيه اعضای تشکل های دانش آموزی – گروه های پیشتازان – شورای دانش آموزی – اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و بسیج دانش آموزی د محكوميت هتك حرمت پيامبر اسلام 

پیامبر اعظم (ص) تابلوی تمام نمای همه خوبی ها و زیبایی ها است.
صفا و مهربانی,صلح و دوستی,صداقت و امانت داری و عدالت خواهی او به گونه ای بود که همگان,او را به راستگویی بی همتا و امانتداری یکتا ستوده اند. پیامبر رحمتی که ضمن تایید همه ادیان الهی و پیامبران قبل از خود هدف بعثتش را آموزش و تعلیم اخلاق و بزرگواری ها اعلام نمود که " انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق " علی رغم این که آموزه های جاودانه  او نیاز فطری همه انسان ها بویژه انسان متمدن امروز می باشد متاسفانه  عده ای بدون علت و با دلیل های سست و  بی اساس اقدام به تخریب این شخصیت بی نظیر خلقت و هتک حرمت وی نموده اند.ما دانش آموزان  مسلمان همراه با معلمان و دبیران خود با اعلام برائت از این اقدا مات سفیهانه مراتب اعتراض  خود  را نسبت به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم اعلام می داریم . و خواهان جلوگیری از اقدامات ای چنینی هستیم.
 والسلام علیکم 
ومن التبع الهدی
دانش آموزان دبیرستان محتشمی کاشان 
(اعضای تشکل های دانش آموزی – گروه های پیشتازان – شورای دانش آموزی – اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و بسیج دانش آموزی)



بیانیه کانون فرهنگی هنری شهید علی معمار ومسجد حضرت رقیه (س) کاشان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) 

کانون فرهنگی و هنری شهید علی معمار مسجد حضرت رقیه (س) کاشان با صدور بیانیه ای عمل ننگین انتشار کاریکاتور موهون هتک حرمت به ساحت ربانی و مقدس نبی مکرم اسلام(ص) از سوی مجله فرانسوی شارلی ابدو را محکوم نمود. در متن این بیانیه آمده است: داستان هتک حرمت به ساحت ربانی و مقدس محمد(ص) و آل محمد(ع) داستان پوسیده و نخ نمایی است که سردمداران متحجر، ترسو و ناگزیر غرب؛ آن مدعیان بی حریم، منفعت طلب و نابلد حقوق بشر که کابوس هراس از اقتدار بی برو برگرد اسلام و مسلمانان دمی آرامشان نمی گذارد، مدام به این ریسمان در حال سقوط چنگ می زنند و در خیال گنگشان زبانه ای مشتعل بر آتش نابودی آیه های قرآنی و کلام وحی می افزایند. در ادامه این بیانیه آمده است: اما قدر مسلم آنچه آشکار می شود؛ نور مقتدر و هیبت استوار اسلام و مسلمین است چرا که در آنچه خدا حکم کرده خلل راه ندارد و صد البته همان گونه که حضرت آیت الله العظمی آقای خامنه ای، رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب در پیام آگاهی بخش خود تأکید کردند؛ این حرکات مذبوحانه دشمنان نشانه‌ عظمت و اهمیت خیزش بیداری اسلامی و بشارت دهنده رشد روزافزون آن است. ما اعضای کانون فرهنگی و هنری و نماز گزاران مسجد حضرت رقیه (س) کاشان با اعتقاد بر اینکه این هتک حرمت ها ترور انسانیت و سرکوفتن بر سنگ ماقبل تحجر، بدویت کور و ابتذال مطلق است دقیقا همانگونه که تندرویان بی اخلاق و بی شرم گروه های تکفیری و داعش با هر ترور در لجن عقب ماندگی فرو می روند؛ هم فریاد با همه مسلمانان و آزادگان جهان و حامیان ارزش های انسانی، این اقدام مبتذل، موهن و دور از عقل دشمنان انسانیت و مدعیان دروغین حقوق بشر را محکوم کرده و هم صدا با همه مسلمانان و همه کسانی که دغدغه انسان دارند، محاکمه قضایی عاملان این اقدام غیر انسانی و غیرارزشی و اخلاقی را در دادگاه های معتبر بین المللی خواستاریم.



بیانیه بسیجیان و اعضای حلقه های صالحین پایگاه شهید اردهال نشلج در پی هتک حرمت به ساحت  رسول خوبی ها و مهربانی ها حضرت محمد بن عبدالله (ص)  و دین مبین اسلام 
یُریدُونَ اَن ُیطفِؤا نُورَاللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَابِی اللهّ اِلّا  اَن یُتِمَّ نُورِه وَ لَو کَرِهَ الکَافِرُون“(توبه /۳۲)
“می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خدا جز به کمال رساندن نور خود نمی خواهد هر چند کافران را خوش نیاید”
بی حرمتی دشمنان اسلام در راستای اقدام غیراخلاقی و مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو که با انتشار کاریکاتورهای ضد اسلامی و موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده است ،که یقینا اینان دست نشانده های رژیم جعلی و منفور اسرائیل و حامیان آن می باشند،که با سناریوهایی سعی می کنند با اهانت به مقدسات مسلمانان زمینه ی تفرقه اندازی رافراهم نمایندامااین اقدام باعث اتحاد وهمدلی مسلمان جهان خواهدبود . 
پیام زیبا و باصفای امام امت حضرت امام خامنه ای  و فراخوانی آن رهبر فرزانه  نشان از بیداری و هوشیاری جهان اسلام دارد و هر تیر دشمن به قلب آنان نشانه خواهد رفت 
ما بسیجیان حلقه های تربیتی و آموزشی پایگاه شهید اردهال نشلج  ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای و همه ی مسلمانان جهان  این اقدام بی شرمانه را بابصیرت و بینش انقلابی ،  زمینه ای برای اتحاد در جهان اسلام و بیداری جوانان و آزاد مردان دنیا قرار خواهیم داد ان شا الله
 فرماندهی  پایگاه شهید اردهال نشلج /کاشان 





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi