صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

چهار‌شنبه 10 دی 1393 - 44 : 9

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 12939

3957 بازدید


  مديرمسئول روزنامه كيهان :
يادآوري فتنه به معني زنده بودن سران فتنه نيست بلکه براي عبرت گرفتن از فتنه است

امروز نگاه مردم به جاي خواص به رهبر است ، بنابراين اگر امروز يکي از خواص بلغزد رفوزه مي شود و سقوط مي کند


 
حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان  گفت: 9 دي تنها نابود کننده فتنه نبود بلکه انقلاب اسلامي را نيز در برابر ميکروب هاي فتنه واکسينه کرد.

به گزارش پورتال خبري كاشان ، حسين شريعتمداري سه شنبه شب در مراسم گراميداشت يوم الله 9 دي در مسجد صاحب الزمان شهرستان کاشان افزود : سران فتنه ميکروب هايي بودند که آمريکا به نظام تزريق کرد و 9 دي آنتي ژن هايي را مقابل ميکروب فتنه پمپاژ کرد و انقلاب را واکسينه کرد.

شريعتمداري ميانجيگري بين ظالم و مظلوم را ظلم بزرگي دانست و گفت : فتنه گران علاوه بر قتل و وطن فروشي ، عامل اصلي اعمال تحريم هاي اقتصادي بر عليه نظام و ملت هستند.

اين کارشناس سياسي افزود : آمريکايي ها مي گويند نمايندگان جنبش سبز اعتقاد داشتند که تحريم ها بايد فلج کننده باشد و اگر چنانچه شيب تحريم ها ملايم باشد به جاي اين که فلج کننده باشد، واکسينه خواهد کرد .

وي يادآور شد : تا قبل از فتنه سال 88 و قعطنامه 1929 تمام تحريم هاي ايران تحريم ها از نوع نظامي و سلاح بود اما از قعطنامه 1929 به بعد يعني بعد از فتنه سال 88 تحريم هاي اقتصادي بر جمهوري اسلامي تحميل شد .

شريعتمداري افزود :  خود فتنه گران انکار نمي کنند که بعد از سالروز فتنه سال 88 دشمن براي حمايت از جنبش سبز بر تحريم ها افزودند  .

وي گفت : عوامل فتنه  گفته يکي از مقامات آمريکايي ها در مجله تايمز را نمي توانند منکر شوند که گفته بود بر خلاف اين که ايراني ها غرور ملي قوي دارند اما اپوزسيون حامي تحريم ها هستند و اصرار بر تحريم دارند .

شريعتمداري در ادامه با بيان تفاوت هاي بين خواص در صدر اسلام و خواص امروز يادآور شد: تعداد خواص در صدر اسلام به نسبت جمعيت آن روزها بيشتر از امروز بود ضمن اين که تفاوت ديگر در درون آنها نگاه اکثريت مردم به خواص بود و اگر چنانچه يکي از خواص مي لغزيد ، عده اي را با خودش مي برد.

به گفته وي ، امروز نگاه مردم به جاي خواص به رهبر است ، بنابراين اگر امروز يکي از خواص بلغزد رفوزه مي شود و سقوط مي کند .

شريعتمداري با اشاره به سندي از ويکي ليکس مبني بر اين که مايکل يوستر اتريشي که در ايران هم بوده است مي گويد ، فلاني پيشنهاد کرد اگر غرب شيپور تقلب در انتخابات و نقض حقوق بشر را به صدا درآورد براي ادامه کار به ما کمک بزرگي کرده است .

شريعتمداري در ادامه با اشاره به مسائل پشت صحنه فتنه گفت : چند سال قبل از فتنه تعدادي آمريکايي و اروپايي به ايران رفت و آمد داشتند و قرار بود با کساني که در فتنه باشند نشست هاي آموزشي داشته باشند.

وي افزود: يک روز قبل از انتخابات مسؤول ميز ايران در سازمان سيا در مصاحبه با نيويورک تايمز مي گويد فردا در ايران شاهد انتخابات نخواهيد بود چرا که فردا انقلاب سبز شبيه انقلاب هاي اوکراين و قرقيزستان در ايران کليد مي خورد.

انتخابات بهانه است ، اصل نظام ، نشانه است  
نماينده ولي فقيه در روزنامه كيهان ياد آورشد : پاول معاون اسبق خزانه داري آمريكا بعد از 9دي در مصاحبه اي مي گويد تقلب دروغ بود ، پروژه اصلي منزوي كردن رژيم ديني ايران بود كه در خاورميانه عرصه را بر ما تنگ كرده است.

شريعتمداري در ادامه با اشاره به دلايل دنبال نكردن راه قانوني فتنه گران براي اثبات تقلب در انتخابات گفت: بحث  فتنه‌گران انتخابات نبود  چرا كه هيچكدام نتوانستند حتي يك دليل براي تقلب ارائه كنند لذا نمي توانستند راه قانوني را بروند.

وي افزود : اگر انتخابات تقلب است چرا خاتمي در انتخابات مجلس شركت كرد انتخاباتي كه عوامل برگزاركننده آن كساني بودند كه به آنها اعتراض داشت و دور بعد نيز در انتخابات شركت كرد.

شريعتمداري با تأكيد بر اين كه انتخابات بهانه بود فتنه گري آنها بود يادآور شد : عوامل فتنه خود نيز خيلي سريع گفتند انتخابات بهانه است ، اصل نظام، نشانه است.

به گفته وي، در 9 دي وقتي كارد يا خنجر فتنه به عاشورا رسيد، ملت كه ماهيت اين افراد برايشان روشن نبود ، آنها را شناختند، لذا خيلي ها تصور مي كردند رهبر معظم انقلاب مسأله را تمام خواهد كرد اما با تدبير اصل را بر مدارا گذاشت و طي اين مدت هم ماهيت آنها بيشتر روشن شد و ريزش داشتند.

نماينده ولي فقيه در روزنامه كيهان با بيان اين كه عامل اصلي مقابله با ديكتاتوري ولي فقيه است گفت : همه توان ما براي حفظ ايران اسلامي و حفظ و ماندگاري خط امام است اما فتنه گران از همه اين ها گذشتند و بر اين اساس بود كه موسوي مي گويد اگر 13 ميليون نفر بگويند تقلب نشده است من مي گويم تقلب شده چرا ؟ چون وي مجبور است و اختيارش دست خودش نيست.
 
اگر فتنه آتش فشان است  ، حزب الله آتش نشان است
شريعتمداري گفت : فتنه گران در 9 دي تودهني خوردند و آقايي كه در نامه بدون سلام و والسلام خود به رهبر ، پيش بيني كرده بود اگر چنين نشود آتش فشان خواهدشد ، نمي دانست حزب الله آتش نشان است.

وي افزود :  به ما مي گويند اگر معتقد هستيد 9 دي آخرين ميخ بر تابوت فتنه بود و ايستگاه آخر فتنه بود پس چرا اين همه درباره اش صحبت مي كنيد يا چيزي كه زنده نيست چرا اين همه درباره آن حرف مي زنيد گفت: آيا  مراسم عظيم عزاداري امام حسين كه همه ساله با آن وسعت  برگزار مي شود به معني زنده بودن شمر و عمر سعد و خولي است كه اين گونه نيست ، بلكه عظمت عزاداري ها به معني زنده بودن آنها نيست ، آنها مرده اند اما شمرها و عمر سعد و خولي هاي زمان هستند.
 
يادآوري فتنه به معني زنده بودن سران فتنه نيست براي عبرت گرفتن از فتنه است
وي با اشاره به اين كه سران فتنه واقعا مرده اند گفت: يادآوري فتنه به معناي ياد آوري فتنه و زنده بودن و موثر بودن سران فتنه نيست همانگونه كه مراسم عظيم عاشوراي حسيني همه ساله برگزار مي شود به معناي زنده بودن يزيد و عمرسعد نيست بلكه بايد از آن عبرت گرفت.   

به گفته وي ، اگر بر فتنه سال 88 تكيه مي كنيم براي اين است كه مانند عاشورا كه سال 61 بود اما امتداد آن كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا است و هنوز هم امتداد دارد براي اين است كه از آن درس بگيريم .   
 
سران اصلي فتنه نقش پادوهاي مثلث آمريكا ، اسرائيل و انگليس را داشتند
وي افزود: فتنه سال 88 كه از آن به عنوان فتنه اسرائيلي و آمريكايي ياد مي كنيم به علت اين است كه سران اصلي فتنه به گواهي اسناد موجود که هيچ كدام از آنها قابل انكار نيستند  در جريان فتنه نقش پادو هاي مثلث آمريكا ، اسرائيل و انگليس را داشتند، لذا هر وقت اين اسناد ارائه مي شود با جاي پاسخ به آن وارد جاده‌هاي فرعي مي شوند در حالي كه اين سرپوش گذاشتن ها هرگز نمي تواند واقعيت ماجرا را تغيير دهد.

شريعتمداري گفت: امروز به نظر نمي رسد كسي در اين مملکت مانده باشد كه نداند هويت واقعي فتنه گران چيست .
 
در فتنه همه آمده بودند ، جنگ احزاب بود
وي افزود : فتنه جنگ احزاب كه به آن جنگ خندق گفته مي شود بود، همه مخالفان اسلام صرف نظر از اختلافاتي كه با هم داشتند، اختلاف ها را گنار گذاشتند با هم  متحد شدند و ائتلاف كردند و گفتند اصلي ترين مشکل مشترك ما ، پيامبر اكرم است كه فعلا پيامبر را بايد از جلو راه برداريم بعتا بعد با هم توافق كنيم.

شريعتمداري گفت : فتنه سال 88 به لحاظ عمق و دامنه بسيار فراتر از جنگ احزاب بود چرا كه همه آمده بودند، برخي از مدعيان اصلاحات آمده بودند، منافقين ، بهائيان، سلطنت طلبان ،كلان سرمايه داران، آمريكا،اسرائيل، انگلستان،ملك عبدالله سعودي، حسني مبارك مصر ، حتي عبدالملك ريگي  تكفيري هم آمده بود كه ريگي دو بار با شبكه آمريكا مصاحبه كرد و گفت حاضرم پرسنل به گروگان گرفته نيروي انتظامي را در مقابل آزادي دستگيرشدگان جنبش سبز آزاد كنم .
 
نخست وزير اسرائيل مي گويد اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران است
وي افزود:  همه آمده بودند به طوري كه فتنه سال 88 فراتر از جنگ احزاب بود و در اين زمينه نتانياهو نخست وزير اسرائيل به صراحت مي گويد جنبش سبز  بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند .

حسين شريعتمداري گفت : شيمون پرز نيز مي گويد جنبش سبز به نمايندگي از ما با جمهوري اسلامي مي جنگد كه سند آن موجود است اما فتنه گران مي گويند سخنان پرز ربطي به ما ندارد ، خوب اگر به آنها ربطي ندارد چرا انكار نمي كنند و در برابر اين ادعاي شيمون پرز سكوت كردند.

وي افزود : فتنه گران به قدري به پيروزي خود نه در انتخابات بلكه در جنگ احزاب اطمينان داشتند كه از قبل پيروزي خود را اعلام كرده بودند و گفته بودند كار نظام تمام است.

شريعتمداري گفت :  ملت ايران در 9 دي ضربه اي به دشمن زدند كه تكليف انقلاب اسلامي را در جهان روشن كرد تا مشخص شود حماسه 9 دي حماسه كوچكي نبود.
 
پدر انقلاب هاي مخملي اعتراف كرد فتنه گران خيلي زود به سراغ دو كانون اصلي ولي فقيه و امام حسين رفتند 
وي با اشاره به اين كه ريچاردهاس پدر انقلاب هاي مخملي دوبار وارد ايران شد و با كساني كه قرار بود بعدا فتنه را سامان دهند كارگاه هاي آموزشي داشتند گفت : ريچارد هاس پدر انقلاب هاي مخملي بعد از 9 دي گفت ،دوستان ما شتابزده عمل كردند و خيلي زود به سراغ كانون هاي اصلي كه دو كانون ولي فقيه و امام حسين رفتند كه نبايد اين قد رزود به سراغ اين دو كانون مي رفتند.
 
كسي كه در زمان ولي امر خودش بخوابد با لگد دشمن بيدارمي شود 
وي از 9 دي به عنوان يك واقعه عظيم در تاريخ ايران نام برد و با اشاره به اين كه، كسي كه در زمان ولي امر خودش بخوابد با لگد دشمن بيدار مي شود ياد آورشد: اگر ملت ايران در 9 دي خوابيده بود و در صحنه حاضر نمي شد ، امروز ايران ، سوريه بود و شاهد حضور نظاميان بيگانه در ايران بوديم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi