صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

جمعه 16 خرداد 1393 - 0 : 10

نویسنده : پورتال خبری کاشان م . م

کد خبر : 11439

10248 بازدید


  نامه پورتال خبري کاشان به نماينده کاشان و پاسخ آقاي عمار اميري

درباره سناريوي پيچيده و خطرناکي که اين روزها پورتال خبري کاشان دنبال مي کند !


 
توالي چند نقد و تحليل در پورتال خبري کاشان در ذهن برخي از همکاران رسانه اي در آران و بيدگل اين شائبه را ايجاد کرد که اين پايگاه خبري بر شيوه غلطي گام نهاده است يا سناريوي پيچيده و خطرناکي را عليه آقاي منصوري دنبال مي کند ! يکي از علل توالي اين مطالب ، سوژه آفريني ( مثبت يا منفي ) دفتر يا شخص جناب آقاي منصوري در  چند وقت اخير بوده است اگر سوژه اي پديد بيايد رسانه ترجيح مي دهد در همان موقع درباره آن سوژه ، خبر ، تحليل و نقد منتشر کند و اگر به محتواي اين نقدها و تحليل ها نيز اشکال و ايرادي وارد باشد همکاران محترم با پرهيز از کلي گويي بايد بصورت مصداقي ، مطالب کذب يا جملات متضمن بي احترامي يا قوم گرايانه و امثال آن را جدا و در مورد آن بحث کنند .
 
اين سوء تفاهم و همچنين درج تيتر مطلب « سناريوي تخريب منصوري » در پايگاه اطلاع رساني آقاي منصوري ، پورتال خبري کاشان را بر آن داشت تا در نامه اي نظر شخص نماينده محترم را در خصوص اين سناريوي به اصطلاح خطرناک ! جويا شود . 
متن اين نامه و پاسخ آقاي عمار اميري مسئول محترم پايگاه اطلاع رساني آقاي منصوري عينا" منتشر مي شود ؛ گرچه مخاطب نامه ما جناب آقاي منصوري نماينده محترم بودند .    


* نامه پورتال خبري کاشان به نماينده محترم مردم کاشان و آران و بيدگل  : 

با سلام و احترام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای منصوری عزیز نماینده محترم مردم کاشان و آران و بیدگل ، ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) به استحضار می رساند انتشار تیتر مطلب « سناریوی تخریب منصوری » در وب سایت شما مؤید مطلب آقاي عربيان در ویژه نامه نسل فردا است و به این معنی که هر چه آقای عربیان مطرح کرده صحیح و مورد تایید جنابعالی است .
باید به محضر گرامی شما سرور گرامی برسانیم پورتال خبری کاشان گرچه یک سال و نیم از انتشار اخبار و مطالب مربوط به حضرتعالی امتناع کرد اما در نوروز امسال تصور کردیم که جنابعالی به رغم برخی شیطنت های اطرافیان ، نقد و نقدپذیری را برای پویایی و رشد و تعالی شهر و کرسی نمایندگی مجلس ضروری می دانید اما با بی اعتنایی ها و سکوت شما در قبال برخی نقدها و همچنین فرصت طلبی برخی هواداران دو آتشه از این خلاء ، رفته رفته متوجه شدیم که جز زحمت نوشتن آن نقد و فحش شنیدن از سوی تعداد معدودی از هواداران متعصب حضرتعالی و … نتيجه دیگری { از سوي حضرتعالي } عاید پورتال خبری کاشان نمی شود .
البته پورتال خبری کاشان در کنار برخی نقدها ، خبر نشست و برخاست ها و دید و بازدیدهاي شما را نیز در این مدت دو ماهه منتشر کرد و باز چنانچه میل و رغبتی برای ادامه این کار باشد از هیج تلاشی فروگذار نخواهد کرد .
پورتال خبری کاشان در نقدهایی که درباره جنابعالی منتشر کرده گرچه برای ابهام زدایی سئوالات صریحی از شما داشته یا فرضیه های صریحی را مطرح کرده که « ضرورت پاسخگویی شما یا دفتر جنابعالی را می طلبیده است » اما همه اینها با کمال احترام به ساحت شریف حضرتعالی بوده است و هرگز به جنابعالی اسائه ادبی صورت نگرفته است .
جناب آقای منصوری : شما خود بهتر می دانید عزت و ذلت دست خداست ، هیچ کسی نمی تواند کس دیگری را ذلیل یا عزیز کند ، از طرفی با تعریف و تمجید و مدح و ستایش صرف از کسی ، آن کس عزیز نمی شود مادامی که فضای آزاد تضارب افکار در له یا علیه جریان یا کسی مهیا نباشد آن جریان یا شخص نخواهد توانست عیوب و نواقص کار خود را بیابد و بدیهی است هدف پورتال خبری کاشان نیز از انتشار نقدها فقط برطرف کردن برخی کاستی ها بوده است و بس و شما می توانسته اید از این فرصت برای ابهام زدایی استفاده کنید « ولی هرگز چنین اتفاقی نیفتاد » .
بنابر این چنانچه نشر این نقد و نظرها را به صلاح نمی دانید و آن را مخرب می دانید ما را مطلع فرموده تا در کار خود تجدید نظر کنیم .
ضمن آن که ما نیز به فعالیت یکسویه و یکطرفه اعتقادی نداریم .
بنابر این خوشحال خواهیم شد اگر در این زمینه راهنمایی فرمایید .
                                          با تشکر پورتال خبری کاشان


* پاسخ مدیر پایگاه اطلاع رسانی عباسعلی منصوری به نامه پورتال خبري کاشان : 

پورتال خبري کاشان 
سلام علیکم
احترما پیرو مروادت و مکاتبات پیشین، بویژه نظر احترام آمیز شما مندرج در پایگاه اطلاع رسانی عباسعلی منصوری نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، به رسم ادب لازم دانستیم تا نکاتی به اجمال بیان شود:

« از آنجا که مطبوعات و پایگاه های خبری - تحلیلی در راستای رسالت شفاف سازی خود می توانند بالاترین خدمت را به جامعه و مسوولان ارائه دهند ، در جایگاه بسیار ویژه و ممتازی قرار دارند و در واقع نعمتی هستند که شاید تاکنون مسئولان و مردم شکر این نعمت را به درستی بجا نیاورده اند. به همین منظور اعتقاد بر این است که بایستی بستر و زمینه ای فراهم شود تا رسانه ها فارغ از حب و بغض ، یکجانبه نگری و بی انصافی ، بصورت شفاف عملکرد همه مسئولان را زیر ذره بین و نگاه تیزبین خود قرار دهند ، اگر رسانه ها در دوران ۳۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خوبی به رسالت خود در این زمینه عمل می کردند یقینا امروزه شرایط کشور به گونه ای دیگر بود و برخی فسادهای بزرگ مالی و … که اکنون در رسانه ها بازتاب یافته اتفاق نمی افتاد».

مطالب فوق دیدگاه عباسعلی منصوری نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در حوزه رسانه هاست.

با این وجود اگر تاکنون پاسخی از سوی پایگاه اطلاع رسانی عباسعلی منصوری به سایت پورتال خبری کاشان در زمینه یادداشت های این سایت با موضوع فعالیت ها و مواضع نماینده مردم در مجلس ارسال نشده تنها به این دلیل بوده است که مبادا شهامت نقد و نوشتن فدای خطاهای جانبی شود .

اگر چه در مواردی مطالبی از سوی آن وب سایت نگاشته شده که با واقعیت فاصله زیادی دارد و گاهی دوستان این مطالب را به ظلم و جفا در حق نماینده تعبیر کرده اند ولی از نظر عباسعلی منصوری نماینده مردم در مجلس ، همه این خطاها غیر عمدی تلقی شده و اجازه پاسخ به پایگاه اطلاع رسانی خود نداده اند .

مواردی همچون دعوت از نمایندگان پارلمانی کشورهای دیگر به ویژه هیئت پارلمانی انگلستان که عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ، در جریان مذاکرات و مصاحبه های خود ضمن اشاره به تاریخ خیانت بار انگلستان ، اذعان داشته اند که باید مسائل مشکلات مربوط به ۲۰  هزار میلیارد تومان دارایی جمهوری اسلامی ایران در انگلستان ، چاه نفتی مشترک با آن کشور و رسیدگی به وضعیت ۳۵۰ هزار ایرانی ساکن انگلستان  تضعیف و برچیدن پایگاه لابی صهیونیستها و نقاق به نوعی از طریق مذاکره حل شود.

اگر مجلس شورای اسلامی که عصاره ملت است نماینده شهرمان را برای این مذاکره امین و معتمد قرار می دهد باید او را تضعیف کرد ؟ برخی ها که به ظاهر ادعای دلسوزی برای نظام و انقلاب را دارند با پخش شبنامه  همین کار را کردند.

آیا تاکنون برخورد گروهک منافقین را با این مذاکرات بررسی کرده اید ؟ با بررسی سایت های منتسب به این گروهک خواهید دید که بالاترین توهین ها توسط آن گروهک منتشر شد . چرا آنها از این مذاکرات نگران هستند ؟ مناسب است در تحلیل ها به این موارد نیز اشاره شود تا برخی دوستان ، با نگاهی جامع به مسائل بنگرند .

یا در موضوع توافقنامه هسته ای و عدم امضای نامه خطاب به مهندس ضرغامی از سوی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ؛ عباسعلی منصوری به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وقتی از سفارش شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ممنوعیت مناظره پیرامون توافقنامه هسته ای اطلاع دارد چه لزومی دارد که ایشان نامه ای را که می داند جریانی و تبلیغاتی است امضا کند ؟

یا در مورد ادعای مهربان بودن آقای منصوری نسبت به آران و بیدگل و نامهربانی نسبت به کاشان شما بهتر می دانید که ایده ها ، دیدگاهها و پیگیری های عباسعلی منصوری برای هر دو شهرستان با نگاهی راهبردی در حال انجام است.

از اقدامات راهبردی وی در کاشان که هم اکنون با قوت در حال پیگیری است می توان به طرح ذخیره سازی گاز ، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کاشان ( بندر خشک) ، فرودگاه کاشان ، رادیوکاشان ، ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تیپ ۱ و تشکیل دانشکده دندانپزشکی ، تامین روشنایی اتوبان قم –کاشان و اتمام طرح دوبانده شدن جاده مشهد اردهال اشاره کرد. 
همچنین برای شهرستان آران وبیدگل طرح احداث جاده گرمسار ، دانشکده پردیس بین الملل پزشکی ، مدارس تیزهوشان و رسیدگی به وضعیت درمان و دریاچه نمک انجام شده و بعضا در حال پیگيری است. 
ایضا برای هر دو شهرستان ، تامین زیرساخت ها و ملزومات منطقه نمونه گردشگری و رسیدگی به امکانات ورزشی و همچنین مشکلات کارگران صاحبان صنایع انجام شده یا در حال انجام است .

آیا تلاش های ایشان در این حوزه ها قابل مشاهده نیست ؟ آیا اقدامات ایشان برای کاشان از جمله افزایش سهمیه آب زاینده رود از ۲۰۰ لیر به ۳۵۰ لیتر، جذب اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومانی برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، تشکیل دانشکده دندانپزشکی ، جذب ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی ، تکمیل باند دوم جاده مشهد اردهال و … قابل نادیده انگاشته شدن است ؟
این موارد تنها برخی دلایل بر رد این ادعاست که ایشان نامهربانی نسبت به کاشان و روستاهای تابعه داشته است .
با آرزوی توفیق برای همکاران خوب و ارجمندمان در همه وب سایت های فعال منطقه و بویژه پورتال خبری کاشان.

                              عمار امیری
                               مدیر پایگاه اطلاع رسانی عباسعلی منصوری


* پاسخ پورتال خبري کاشان به مدير پايگاه اطلاع رساني آقاي عباسعلي منصوري :

جناب آقاي عمار اميري 
مدير محترم پايگاه اطلاع رساني عباسعلي منصوري 

با سلام و احترام 
پاسخ جنابعالي به نامه پورتال خبري کاشان به آقاي عباسعلي منصوري را خوانديم . ضمن سپاس بايد به آگاهي جنابعالي برسانيم که : 

1- پورتال خبري کاشان در مصاحبه اي مفصل و متفاوت با جناب آقاي منصوري ، برخي از پيگيري ها و تلاش هاي دو ساله نماينده محترم را به نقل از ايشان بصورت تيتروار منتشر کرد که شما هم آن را بازنشر داديد .   
پورتال خبري کاشان همچنين در نقدهاي خود به ويژه در يادداشت « دفتر ارتباطات مردمي نماينده مجلس بايدها و نبايدها » و همچنين « نگاهي به دوسال نمايندگي کاشان در مجلس شوراي اسلامي » بر اساس اطلاعاتي  که داشت به تلاش هاي جناب آقاي منصوري اذعان کرده و هرگز منکر زحمات ايشان نبوده ايم ، از آن جمله اشاره به پيگيري هاي نماينده محترم براي اجراي قانون بازنشستگي پيش از موعد حدود 100 کارگر نساجي کاشان بوده است .   
اما بايد بگوييم اهالي رسانه به اشاره هاي کلي و تيتروار درخصوص تلاش ها و فعاليت هاي آقاي منصوري قانع نمي شوند بطور مثال اگر طرح ذخيره گاز در گنبدهاي نمکي نصرآباد يا طرح ارتقاي رتبه دانشگاه علوم پزشکي کاشان و ...  صرفاً ثمره تلاش هاي آقاي منصوري عزيز بوده است بايد بطور جزئي و مشروح ، نقش آقاي منصوري در اجراي اين طرح ها بطور مفصل تبيين و تشريح شود در غير اين صورت مدعي فراوان است و مسئوليت رسانه هم دقيق و حساس و زير ذره بين همه مدعيان ، بنابر اين بايد نقش هر تلاشگري در اجراي هر طرحي ، بطور مجزا و واضح بيان شود .
درباره طرح راديو شهري کاشان ، روشنايي آزادراه کاشان - قم ، دوبانده شدن باقيمانده جاده کاشان - اردهال و ... نيز منتظر خواهيم ماند تا به محض بهره برداري يا حتي قبل از آن ، مشروح و جزئيات تلاش هاي آقاي منصوري را در اجراي اين طرح ها منتشر کنيم .   
اما تاکيد مي کنيم مجموعه دفتر  به ويژه پايگاه اطلاع رساني ايشان در تبيين و تشريح و تفصيل و مستندنگاري عملکرد و فعاليت هاي آقاي منصوري در دو سال گذشته بسيار ضعيف بوده است که اميدواريم در دو سال باقيمانده اين خلاء برطرف شود و پورتال خبري کاشان نيز مرجع و محملي براي انتشار کارنامه روشن آقاي منصوري باشد . 

2-  به دفاع از نيروهاي ارزشي و حزب الله کاشان عرض مي کنيم که آنان صرف از نظر نتايج و بهره هاي سفر نمايندگان انگليس و سوئيس به کشورمان ، مخالف سفر جک استراو به ايران نبودند ، آنان مخالف حضور بي معناي مهره هاي انگليسي در کاشان بودند ، ملت ايران و مردم کاشان خاطره خوبي از سياستمداران انگليسي ندارند ... اين مخالفت ها حتي اگر از روي بغض ، حقد و کينه هم باشد نبايد عزيزي که جايگاه حقوقي دارد مخالفان خود را افراطي ، ترسو يا نابالغ سياسي خطاب کند . 
  
3-  آقاي منصوري به سفارش شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ممنوعیت مناظره پیرامون توافقنامه هسته ای از نامه به آقاي ضرغامي پرهيز کرد اما آيا ايشان اطلاع نداشتند که خبر تجمع اعتراض آميز در بروجرد به خاطر سخنراني سيد حسن خميني از اساس دروغ و ساختگي بوده است و  هيچ تجمعي در کار نبوده که قرار باشد بخاطر آن مراسمي لغو شود . چطور آقاي منصوري براي لغو  شبهه‌ناک سخنراني نوه حضرت امام در اين شهر نگران و دلواپس  و حاضر مي شوند نامه تذکر به وزير کشور را امضا کنند اما نقد توافق نامه ژنو را به صلاح نمي دانند ؟ به نظر شما امضاي کدام نامه ولو تبليغي و صوري ، مهم‌تر بود ؟           

4-  هر رسانه خط مشي خود را دارد اگر ويژه نامه اي در آران و بيدگل قائل به تمجيد و تحسين بدون نقد آقاي منصوري است ، پورتال خبري کاشان علاقه دارد صريح و بي پروا و بدون غلو و مبالغه برخي سوژه هاي مرتبط با آقاي منصوري را نقد کند ؛ کاشان و آران و بيدگل 9 دوره است در مجلس شوراي اسلامي نماينده دارند و آقاي منصوري اولين و آخرين نماينده اين حوزه انتخابيه نبوده و نخواهد بود که مبرا از نقد و انتقاد باشد ، هدف پورتال خبري کاشان از بيان نقدها و تحليل ها تضعيف شخص آقاي منصوري نيست بلکه تقويت کرسي نمايندگي کاشان در مجلس شوراي اسلامي است .
 
در اينجا ضمن گلايه از بي مهري برخي دوستان و فداييان جناب آقاي منصوري ،  از بابت سعه صدر نماينده محترم مردم کاشان و آران و بيدگل سپاسگزاري مي کنيم و اگر با برخي نقدها موجب رنجش خاطر ايشان شده ايم پوزش مي طلبيم و اعلام مي کنيم که پورتال خبري کاشان هميشه براي ابهام زدايي و شنيدن پاسخ منطقي و مستدل نقدهاي خود آماده است .  
                                                                       پورتال خبري کاشان

.......................................................................................................
نمونه اي از ادب و رفتار فداييان آقاي منصوري که هر از گاه خبرهاي آقاي منصوري را به نقل پورتال خبري کاشان منتشر مي کنند را در حاشيه ببينيد .      
آقاي محمد اميرافضل ؟! که وجود خارجي آن در هاله اي از ابهام است در يک وبلاگ مجعول که صرفا" اخبار آقاي منصوري و دفتر ايشان را با عنوان اخبار استان کاشان منتشر مي کند با انتشار جوابيه آقاي عمار اميري از حرص و غيظ نوشته : 
جواب دادن به این سایتهای چرک نویس ، منافع طلب و تفرقه انداز در شان مسئول سایت تیمسار منصوری نیست . 
 

 
                                                                             

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi